• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:41:12 följande:

ja tyvarr har jag hort det manga ggr..men om man inte sett nat vet man inte om det ar sant..jag pratar om vad man sj ser

Du skrev att du pratar om saker du ser, du har väl inte sett 12 åringar ha sex, ändå så nämner du det här.
  • Persisk
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:45:15 följande:
    För att inte tala om den vulgära sminkningen 
    Vi älskar smink men vissa överdriver självklart och lägger på tonvis med smink, men det gäller inte alla som sagt, 

Vi har attraktiva drag, som Svenskar drömmer om bara. Vi har de här naturligt TJOCKA långa mörka håret, mina svenska tjej kompisar säger det rakt ut att dom är avundsjuka och betalar mycket för att fixa hårförläningar men ändå blir deras hår inte som vårat. Vi har kurvig kropp med stor bakdel samt stor byst(de flesta av oss) Svenska tjejer lägger sig under kniven för att få större bröst men det har vi naturligt redan. Vi har naturligt den här fina hud tonen, naturlig ''solbränna'' / olivfärgad året runt, svenskar lägger sig i solarium men ändå får dom inte vår hudton, utan dom blir helt oranga/röda Flört

Så alla ni haters kan lika gärna sluta, alla vet att mellanöstern kvinnor betyder exotisk.  
    Och ni får acceptera detta bara att varje folkslag har sina speciella drag, svenskar är bleka,blonda, blåögda samt långa, medans vi tjejer från mellanöstern är exotiska  mörkt hårt, petit och liten kropp, stor bakdel samt välformad byst.

• xMariax

Jag var vän med många invandrare när jag var yngre (tjejen jag ska prata om är kurd) och jag kan ju säga att den här tjejen jag kände (och ett gäng andra utländska tjejer från samma område) blev riktiga (ursäkta uttrycket) slampor som tonåringar och sprang runt med ''magdansös-kläder'' och hade sex med alla som ville ha dem. Söp och knarkade gjorde dem också.
    Mina svenska kompisar har snarare väntat. En tjej jag känner blev av med oskulden när hon var 18 och hade då varit tillsammans med killen i 2 år innan. Och ja, med ditt resonemang så visar ju detta att det ALLTID är såhär eftersom att jag sett det.

• Svenskflicka
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:53:02 följande:

jag sa inte alla svenska tjejer, jag sa manga som gick i samma klass som jag, vi var bara 2 utlandska tjejer, resten svenska
    och majoriteten av de invandrarungdomar jag träffat har varit odrägliga, otrevliga och rent utav ouppfostrade. 

• Smartie
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:35:04 följande:

maste anda tillagga att nar jag gick i hogstadiet, sa de svenska tjejer som  gick i min klass hade manga av dom tappat oskulden nar de var runt 12 ar..

t.s har ratt i en sak, och det ar att svenska tjejer har daligt rykte utomlands i extremt manga lander for att vara latta, inte, da menar jag aven i manga europeiska lander.men klart man kan inte saga alla for det..
    Det där med "dåligt rykte utomlands" är ju en sanning med modifikation. I mindre utvecklade länder har vi kanske slamprykte, men det har å andra sidan de flesta västerländska kvinnor. Vare sig de är "frigjorda" eller inte. Så är det ju i alla länder där en kvinnas värde ligger i hur "kysk" hon är, medan männen verkar få härja runt hur de vill... (suck)

I andra västländer är skandinaver däremot väldigt populära som partners, både kvinnor och män. Vi har rykte om oss att vara snygga, välutbildade, arbetssamma och trevliga. Jag har träffat mycket få engelsmän, amerikaner, tyskar, fransmän etc som bara vill dra över en "billig" skandinavisk brud och sedan kasta henne på sophögen, typ. Det förekommer säkert, men de flesta som visar intresse (och det är mååånga!) visar snarare ett seriöst intresse och vill definitvt mer än bara ha sex. Det verkar vara "status" på något sätt att ha en skandinavisk flickvän eller fru. TROTS att vi är så "billiga" och påstås ha varit med så många?
  • ummabdilleh
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 19:52:33 följande:
    Ja, men vad bra. Får jag säga vad jag tycke rom folk ifrån mellanöstern då eller...just det då är  jag ju rasse för jag är ju SVENSK och jag har inte det privilegiet att yttra mig om andra folkslag.

Men fine jag är GERMAN och jag är INTE slampig.

svensktyska.blogg.se/ 

ja men nar jag skrev om hur tex somaliska tjejer beter sig ute, da ar detta nat jag ser dagligen, det ar inte ett rykte eller pastaende, men det betyder inte att jag sa att ALLA somaliska tjejer ar sana..manga folk har ju annars asikter om utlanningar fran vissa lander utan kunskap
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-11 19:54:01 följande:
    Vi älskar smink men vissa överdriver självklart och lägger på tonvis med smink, men det gäller inte alla som sagt, 

Vi har attraktiva drag, som Svenskar drömmer om bara. Vi har de här naturligt TJOCKA långa mörka håret, mina svenska tjej kompisar säger det rakt ut att dom är avundsjuka och betalar mycket för att fixa hårförläningar men ändå blir deras hår inte som vårat. Vi har kurvig kropp med stor bakdel samt stor byst(de flesta av oss) Svenska tjejer lägger sig under kniven för att få större bröst men det har vi naturligt redan. Vi har naturligt den här fina hud tonen, naturlig ''solbränna'' / olivfärgad året runt, svenskar lägger sig i solarium men ändå får dom inte vår hudton, utan dom blir helt oranga/röda Flört

Så alla ni haters kan lika gärna sluta, alla vet att mellanöstern kvinnor betyder exotisk.  
    Och ni får acceptera detta bara att varje folkslag har sina speciella drag, svenskar är bleka,blonda, blåögda samt långa, medans vi tjejer från mellanöstern är exotiska  mörkt hårt, petit och liten kropp, stor bakdel samt välformad byst.

Nä, alla svenskar förlorar oskulden vid tolv.
    Ni går med 23 lager smink som avskräcker på en kilometer 
  • ummabdilleh
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 19:54:25 följande:
    och majoriteten av de invandrarungdomar jag träffat har varit odrägliga, otrevliga och rent utav ouppfostrade. 

japp jag skrev aven det tidigare, att dagens ungdommar blir allt varre..jag bor i invandraromrade sa sjalvklart vet jag att invandrar tonaringar beter sig illa ..ingen har val fornekat det?
  • Persisk
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:55:32 följande:
    Nä, alla svenskar förlorar oskulden vid tolv.
    Ni går med 23 lager smink som avskräcker på en kilometer 
    Kan du svara mig varför ni vill vara som oss? ni färgar håret mörkt/svart, ni solar sönder er i hopp om att se exotiska ut, alltså se ut som oss, ni fixar era bröst samt förstorar läppar för att se ut som oss men ändå ser man att det är en svensk tjej och inte en snygg arabiska eller en Persisk tjej. Ser dagligen svenska tjejer med svart hår och solbränna, i hopp om att se ut som oss.. men vi har allt det är naturligt, det ligger i våra gener Flört 
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..