• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:48:05 följande:

de har sjalva sagt detta och jag har hort dom prata om det, men da ljuger de da pastar du???

Nej absolut inte men hur vet du att detta som Taijana hört inte kommeer direkt från källan? Alltså tjejerna som sjlv sagt det?
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 19:39:16 följande:
    och i min klass var det iranska tjejer som hade analsex och sög av killar på toaletten.   Vad vill du säga???
  • Snöviolen

de har sjalva sagt detta och jag har hort dom prata om det, men da ljuger de da pastar du???
    Så klart att de gör. Många vill skryta  för att vara tuffa, men i själva verket är de oskulder.
  • ummabdilleh
    Thomas66 skrev 2013-01-11 19:47:03 följande:

Ingen fara dom kommer oxo suga kuk, och vem vet tom med din son kanske. Men det är inte så farligt inget man dör av

vi flyttar harifran inom 5 ar, sa knappast!!!!
  • Terese 047

Alla svenska tjejer du träffat?

Det är nog inte alls vanligt att folk förlorar den vid 12.
  • Servilia
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:29:22 följande:

de springer efter blondiner for de hoppas fa upppehallstillstand i sverige, inte for nåt annat
    I alla fall när det gäller "andrasorteringen", ja. Samt äldre svenskor. Just därför borde vi vara mycket mer restriktiva med att dela ut uppehållstillstånd på sådana grunder. För dessa kvinnor, som är KÄÄÄÄÄRA, kan behöva skyddas emot både mannen och sig själva... De lurar ju sig själva.
  • ummabdilleh
    Tjolinti skrev 2013-01-11 19:49:53 följande:

Nej absolut inte men hur vet du att detta som Taijana hört inte kommeer direkt från källan? Alltså tjejerna som sjlv sagt det?

kallan av att hora rykten eller sett det sj?? hur ofta ljuger inte folk om folk och skvallrar saker som inte stammer?
  • Svenskflicka
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:49:26 följande:

ibland stammer saker pa vissa folk slag, speciellt nar man bor i ett omrade och ser samma folkslag hela tiden som beter sig sa
    Ja, men vad bra. Får jag säga vad jag tycke rom folk ifrån mellanöstern då eller...just det då är  jag ju rasse för jag är ju SVENSK och jag har inte det privilegiet att yttra mig om andra folkslag.

Men fine jag är GERMAN och jag är INTE slampig.

svensktyska.blogg.se/ 
  • ummabdilleh
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:50:37 följande:
    Alla svenska tjejer du träffat?

Det är nog inte alls vanligt att folk förlorar den vid 12.

jag sa inte alla svenska tjejer, jag sa manga som gick i samma klass som jag, vi var bara 2 utlandska tjejer, resten svenska
  • Namine
    Persisk skrev 2013-01-11 19:16:26 följande:
    Vi är svåra ibland ja Flört inte lätt o kontrollera oss samt tillfredsställa alla våra behov, kräsna samt en aning bortskämda är vi också... men vi är fina så det är klart att vi ska vara kräsna samt ha krav och vara ''svåra''Skrattande
    hahahaha...så mycket har ni inte för att kompensera all den crazy som han målar upp det till att vara.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..