• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-11 19:14:10 följande:
    Jag säger bara, besök nån turistort i Turkiet .. ni kommer få se massor med lättklädda svenska tjejer som springer efter turkarna där för att få sex Flört Detta är ju inget nytt, Ni vill testa nåt nytt och kanske är trötta på de vanliga tråkiga Svensson livet här hemma..därför drar ni dit, de mesta är ju ensamma tjej gäng som åker dit för att festa vild samt få ligga med snygga & exotiska turkiska killar. 
    Jag såg inget av detta du beskriver i turkiet..
  • Persisk
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:26:41 följande:

kolla gambia..vilka desperata som springer dar!!!
    Ah Gambia fallet så är det äldre SVENSKA kvinnor som åker dit för att ha sex med  unga afrikanska män.. var nåt program om det på TV också. Jag vet inte hur dom vågar ärligt talat, dom kommer säkert tillbaka med samma sjukdomar.

• ummabdilleh
    Smartie skrev 2013-01-11 19:21:33 följande:
    Öh, jag har varit i Turkiet och det DÄR är en stor fet myt! Visst finns det svenskor som springer efter turkar (och en och annan naiv tjej som startar en tråd här om hur kääär hon har blivit i sin turkiska semesterflört och hur han säger att han ääälska henne och bla bla ) Men det omvända är MYCKET vanligare! Dvs som blond, nordisk tjej där nere, måste man använda hela sin kvicktänkthet och vassa tunga - samt ibland sina nävar - för att bli av med alla sliskiga grabbar och män som försöker ragga på en. Om man inte strikt håller sig till turiststråken, där är det mer nordeuropeiska killar som raggar men det är ju trevligare

Turkiska män och andra Mena-män försöker ofta hävda hur lätt de kan få nordiska kvinnor men det stämmer bara för de mest attraktiva, alternativt för "andrasorteringen" bland kvinnorna. Attraktiva nordiska kvinnor ratar de flesta Mena-män. 

de springer efter blondiner for de hoppas fa upppehallstillstand i sverige, inte for nåt annat
  • Persisk
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:27:25 följande:
    Men jag har sett det flera gånger gumman, och ingen kan försöka ändra min uppfattning om det för jag har som sagt sett det själv Glad
  • Smartie
    Terese 047 skrev 2013-01-11 19:27:25 följande:
    Jag såg enstaka tjejer med nordiskt utseende och turkiska killar men inte handlade det som sådana mängder som TS antyder.

Däremot var man som nordeuorpeisk turisttjej ett ständigt byte för strandraggare, "fluktare", blickar, kommentarer och ibland obehagligare saker. Det är med få undantag inte "vi" som ränner efter "dom", utan tvärtom!
  • Tjolinti
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:26:41 följande:

kolla gambia..vilka desperata som springer dar!!!

Eller så kan ni gå till vilken krog som helt i malmö så kan ni se alla kåta desperata invandrare som springer där och äcklar sig.
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 19:29:25 följande:
    Men jag har sett det flera gånger gumman, och ingen kan försöka ändra min uppfattning om det för jag har som sagt sett det själv Glad
    Men som sagt, din uppfattning är inte Sanning.

svensktyska.blogg.se/ 
  • Snöviolen

Det kanske är 2 % eller mindre av svenska kvinnor som ligger med alla höger till vänster. Resten är fan inga slampor.

• Terese 047
    Och jag har träffat många slabbiga iranier som ser sig som en gåva till befolkningen och på allvar tror att jag vill ta i dom med tång... nu drar jag slutsatsen att alla iranier är slabbiga
  • Snöviolen
    Du kanske inte ser skillnad på en svensk och resten av nord och väst europeér?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..