smellycat1 skrev 2013-01-18 14:11:15 följande:
Hej, min spontana reaktion är att ni borde byta läkare, den du beskriver verkar ju inte förstå den psykologiska sidan av problemet så att säga, utan fokuserar enbart på statistiska fakta och verkar ju väldigt skeptisk till att "mirakel" kan hända. Vet inte om ni tycker det känns bra med någon som inte ger falska förhoppningar, men det känns som att man bör vara positivt inställd för att orka och inte gå runt med tankarna på hur osannolikt det är.
Har inte påbörjat utredning, så jag vet inte vad felet med oss är, men personligen är jag väldigt inne på naturmedicin och hälsokost, alltså akupunktur, yoga och aromaterapi tex. Har börjat dricka aloe vera juice då det ska vara bra enligt folk på forumet ;) samt kokosvatten och "superfrukter" i juiceform och torkade. Tar 1 tsk linfröolja/dag, det ska ju vara bra. Vet ej om detta kommer att fungera, men det ger mig en bra känsla, och det är ju ett måste för att orka.
Vår 4-åring kom till på försök 15. Med hormonbeh hela vägen. MEN då fick jag akupunktur! Och det var nog lyckan det.
Nu försöker vi få en tvåa och jag äter pergo igen