Maramina skrev 2013-03-01 20:12:18 följande:
Hoppas att det var en nidblödning! Fast samtidigt, om det var det så borde väl de symptom du känt inte ge dig så starka symptom som du har?
Min mens kom igår. Så nu är det till att hoppas att ämnesomsättningen är ok om tre veckor så att jag kan börja spraya och sedan köra ivf
Falskt alarm, det var tydligen mensen. Men konstigt nog tog det 15 timmar innan den kom i gång på riktigt.
Men yrseln är kvar så den beror tydligen på något annat, så det blir till att boka ett läkarbesök nästa vecka.
Jag håller tummarna för att din ämnesomsättning är ok så ni kan göra ert ivf. Är nyfiken, får ni bekosta det själva?
Det får nämligen vi göra iom att vi redan har ett barn sen tidigare (fick jag höra av gyn), har hört att ett ivf ska gå på ca 50 000 kr, men vet inte riktigt om det stämmer. Men om det gör det så är det en galen summa! Då är det inte säkert att vi kommer kunna göra ett ivf om det går så långt för oss. Då kanske vi får fortsätta att vara tacksamma för vår fina friska son och nöja oss med att bara vara föräldrar till honom.