jamka skrev 2013-03-03 17:16:08 följande:
Ang. spolningen var jag också mycket orolig men man vill ju göra allt bara man blir gravid igen. Alla sa att det var såååå jobbigt och att det gjorde så ont men för mig gjorde det ingen ont alls. Jag hoppades också att jag blir gravid efter spolningen men även det hjälpte inte.
Jag var inte orolig alls, utan jag valde att ta det hela steg för steg bara. Och precis som för dig så gjorde spolningen inte ont alls. Hade bara en svag mensvärk vid ett tillfälle men inget som jag led av direkt.
Sambon och jag har ett försök kvar efter spolningen, sen går vi vidare i utredningen på en privat klinik istället.
Men jag tror inte på att spolningen var lösningen för oss, tyvärr. Men, men vi får se.
Nu väntar jag bara på att mensen ska sluta så vi kan dra i gång igen.
Nu är vi inne på 1 år och 9 månader, tjoho va kul! *ironi*
Ibland undrar jag om vi ens kommer få fler barn, är så tacksam över att vi har vår son. Vårt lilla glädjepaket
Det som gör mest ont är han längtar så efter syskon (nej, han vet inte om att vi försöker). Speciellt nu när kompisarna på dagis börjar få småsyskon och han får se hur de kelar med sina mammors magar och med bebisarna. Det är faktiskt det som gör mig mest ledsen under hela denna här processen som vi genomgår.
Sorry för positiva inlägget, men det är en "sån dag" i dag.
Jaja, nu blir det som sagt ett försök till på egen hand, sen ringer vi en privatklinik då gyn på sjukhuset här gör inget mer efter spolningen (eftersom vi redan har ett barn sen tidigare). Då får vi se om de kan hjälpa oss på något sätt, hoppas det.