moderlig skrev 2013-05-28 22:26:24 följande:
Det gör ju tyvär det..känner igen mig i det mesta du skriver..men om det gått så långt att du nästan inte kan glädja dig åt dottern så kanske du behöver få prata med någon proffesionellt.. Detta kan ju även hjälpa/göra att det " släpper" som man fått till sig..om inte så kanske man stärker sig själv och sitt barn. Vad gör "preeseed?
Är verkligen tacksam att jag kan glädjas åt min solstråle, tror att jag njuter mer av henne just därför vi inte kunnat få fler! Men visst finns det stunder då man "försvinner" i egna tankar och måste gå iväg för att släppa några tårar...fick oxå lov att försöka förklara för henne när vi fick missfallet vilket inte var det lättaste..första hon gjorde när hon kom på dagis va att deklarera att mamma är ledsen för hon vill ha en bebis
Tack Ampin:) Nä nu tar jag nya krafttag inför 30:e(?!?) försöksomgången...gonggong
Missförstå mig inte, jag gläds jättemycket åt min dotter absolut och jag älskar henne över allt men jag vill sååå gärna ha ett syskon till henne, jag vill sååå gärna utöka familjen. Min dotter är det bästa jag har ingen tvekan om saken.
Fick hem ÄL-stickor och gravtester m.m igår och var så nyfiken att jag tog ett test för ÄL just for fun liksom och hör o häpna men jag fick positivt utslag. Hade inte tid o sitta o vänta på utslaget först så jag la undan testet och när jag kollade senare på kvällen så var det positivt
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif)
jag som ska ha mens om 9 dagar trodde ju såklart ÄL var förbi... men kanske det är så att vi försökt på fel tid i månaden helt enkelt och när den tiden är förbi har man oftast varit så less att man inte tyckt det var någon idé att fortsätta rumla i sänghalmen och då har vi troligen missat min ÄL!
Har känt molvärk i magen och haft ökade flytningar faktiskt men trott att det var pga nåt annat... så nu försöker vi lite till då och hoppas det blir ett positivt GRAV-test framöver.
Håll tummarna!