• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-20 10:49:12 följande:
    Ytterligare en som inte riktigt förstår ser jag.

Milt uttryckt...
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-20 10:53:21 följande:
    Måste vara någon slags förespråkare för oskyddat sex

hahahahahaahahahaha
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-20 10:57:19 följande:
    Och då är det som bekant bara engelsk-svenska homofoner. Tror de flesta vet hur vi östeuropéer garvar åt "Kungens kurva" va... Ska vi vara så internationella blir det ju värsa förolämpningen att kalla en kvinna "kurvig". Börjar vi se oss om i världen blir svenskan snabbt löjligt begränsad i tillåtna ord...
    Att inte alla lundensare skäms över att bo i en stad vars namn betyder kuk på hindi...
  • MaryArden
    puss skrev 2012-07-20 10:55:22 följande:

*dör*
    För att du är sån där botoxad pk-feminist som smyger in till män mitt i natten och försnippar dem? Erkänn!
  • Dorian Ertymexx
    PumpkinQueen skrev 2012-07-20 10:54:14 följande:

I de här diskussionerna tänker jag alltid på Monty Pythons Quest for the Holy Grail. Scenen där riddarna rider ikapp en person och ropar på hen:

-Old woman!

-Man!

-Sorry. Old man!

-And I'm 37, not exactly old...

-What should I have called you then?

-You could have called me Dennis...

-I didn't know you were called Dennis.

Skrattande

Skål

">

• Anonym
    Lingonflickan skrev 2012-07-20 10:57:48 följande:
    ???
    Herregud, har du inte koll på vad alla ord du kan betyder på andra språk? Tomte
  • Dorian Ertymexx
    Gretella skrev 2012-07-20 10:54:37 följande:
    Jag blev grymt besviken första gången jag såg det programmet. Han var ju fullt påklädd..

Hahaha
  • Dorian Ertymexx
    Lingonflickan skrev 2012-07-20 10:57:48 följande:

???

Kurva betyder hora på de flesta öststatsspråk, oavsett språkgrupp. Stavas till och med exakt likadant på ungerska.
  • Lingonflickan
    Anonym skrev 2012-07-20 11:03:08 följande:
    Herregud, har du inte koll på vad alla ord du kan betyder på andra språk? Tomte

Jag håller mig till svenska, engelska och franska. Det var ett lågvattenmärke från din sida.

Big deal! Hen är meningslöst dravel ivrigt påhejjat  av feminister och genusivrare. Ja, jag har sett just dessa exempel som oerhört framträdande bland hen-förespråkare.  

Har inget övrigt att tillägga. 
    Puss!!
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!