• Anonym

Jag är kär i min boendestödjare!?

Som rubriken lyder...
    Vet inte vad jag ska göra? Det känns som han också är lite intresserad, fast jag har så svårt att avläsa sånt där. Har lite problem när det gäller social kontakt och vet inte om jag inbillar mig eller inte.

Han är så lugn och snäll och bryr sig och hjälper mig med allt och kan sitta och prata om helt oväsentliga saker. Han skulle vara den perfekta killen för mig. Men jag vet faktiskt inte alls vart han står. Är det helt emot alla regler att inleda något i en sån här situation? 

Jag tänkte mejla honom detta:

"Nu får det bära eller brista...

Jag tänker på dig hela tiden. Jag har inte känt såhär på många år. Du utstrålar nån omedveten sexighet som får mig att bli helt knäsvag. Blyg och försiktig men även så sexigt manlig och trygg i dig själv. Jag drömmer om att du ska börja kyssa mig, och ta mig hårt och passionerat. Så fort du är i min närhet så blir jag på bra humör och jag känner ett oerhört förtroende för dig. En otrolig dragninskraft som jag måste få utlopp för på något sätt... 

Jag har verkligen försökt att få bort dessa tankar, men det går inte. Jag har ingen aning om hur du känner.. Men, jag kommer säga upp den här insatsen med Boendestöd. Om det finns något intresse från din sida, så kanske det underlättar?  
  • Svar på tråden Jag är kär i min boendestödjare!?
  • Anonym

Hur länge är det tänkt att du ska ha den här boendestödjaren?

Kan du ha lite is i magen och kanske vänta tills uppdraget är slut och DÅ berätta hur du känner det och kanske få bättre utgångsläge för att starta något?

jag förstår att du är intresserad och vill göra någåt åt dina känslor, men varför just precis NU? 

• Anonym

Du måste våga för att vinna!
    Skicka sms:et TS!

• Anonym

exempel på att han visat intresse:

Han skulle åka iväg till sitt föräldrahem i helgen och eftersom min mor också bor i samma stad och jag eventuellt skulle åka dit också så sa han att jag kunde höra av mig så kunde vi ta en fika? 

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2012-06-30 18:47:13 följande:

Han skulle åka iväg till sitt föräldrahem i helgen och eftersom min mor också bor i samma stad och jag eventuellt skulle åka dit också så sa han att jag kunde höra av mig så kunde vi ta en fika? 

ja men fortfarande, du är hans uppdrag, hans yrke. Självklart kan det ingå i hans stödjande av dig att "titta till dig" även när du är på annan ort.  Det är inte bara mellan dina fyra väggar hemma uppdraget pågår.

att han bjöd dig på fika betyder alltså inte att han tänker hoppa i säng med dig eller att han har ett privat intresse. 

jag har också haft boendestödjare och vi har också träffats på andra ställen än hemma och jag var till och med hem till en av dom en gång.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym
    Nyfiken gul skrev 2012-06-30 18:54:04 följande:
    ja men fortfarande, du är hans uppdrag, hans yrke. Självklart kan det ingå i hans stödjande av dig att "titta till dig" även när du är på annan ort.  Det är inte bara mellan dina fyra väggar hemma uppdraget pågår.

att han bjöd dig på fika betyder alltså inte att han tänker hoppa i säng med dig eller att han har ett privat intresse. 

jag har också haft boendestödjare och vi har också träffats på andra ställen än hemma och jag var till och med hem till en av dom en gång.
    Men med tanke på mitt förflutna, som han vet om, borde han tänka sig för både en och två ggr om vad som är lämpligt eller inte.. om jag skulle kunna tolka det på annat sätt, än vad som menats
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-30 18:47:13 följande:

exakt hur skulle det här visa hans intresse?

Han erbjuder en fika , ja och?  och det bevisar ...... vad?

skulle man inte som två vänner kunna höras av och ta en fika? Måste det finnas ett intresse med?

Han kanske är intresserad av dig som person, men inte privat.             
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-30 18:57:07 följande:
    Men med tanke på mitt förflutna, som han vet om, borde han tänka sig för både en och två ggr om vad som är lämpligt eller inte.. om jag skulle kunna tolka det på annat sätt, än vad som menats

Han kan ju också tro att du har förnuft nog att fatta att han bara gör sitt jobb...?
  • Nyfiken gul
    Anonym skrev 2012-06-30 18:57:07 följande:

enda gången han skulle behöva tänka sig för är om HAN har några känslor.  Då skulle det inte vara passande att fika med dig om han visste att det kunde finnas saker som kunde tolkas på ett sexuellt intresse.

han kansek faktiskt erbjuder en fika för att visa dig att en kille o tjej faktiskt kan vara vänner UTAN en massa sexuella anspelningar - just med tanke på ditt förflutna.  

• Anonym

Varför är alla så envisa att hävda att han INTE är intresserad av mig, what so ever???
    Vad fan vet ni om saken?? Man känner väl bäst själv om det finns nåt intresse eller inte. Ni har ju inte ens träffat nån av oss 

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2012-06-30 19:04:35 följande:
    Varför är alla så envisa att hävda att han INTE är intresserad av mig, what so ever???
    Vad fan vet ni om saken?? Man känner väl bäst själv om det finns nåt intresse eller inte. Ni har ju inte ens träffat nån av oss 

för att det ingår i hans yrke att vara intresserad av dig som person, det är det han får betalt för. Han ska vara en sån som står dig nära. Men det betyder inte att han därmed är kär i dig.

klart det kan finnas intresse, givetvis, men du inser väl själv vilka oerhörda konsekvenser det kan få? Han kan faktiskt få sparken. Vill du verkligen vara orsaken till det? 

men om du nu är så säker på att han har ett intresse av dig då borde det väl inte vara så svårt att kunna prata om saken.

och en annan fråga du faktiskt måste fundera på - med tanke på vad han vet om dig - hur vet HAN att du menar allvar och inte bara är ännu ett led i din historia?        
Svar på tråden Jag är kär i min boendestödjare!?