• Anonym

Jag är kär i min boendestödjare!?

Som rubriken lyder...
    Vet inte vad jag ska göra? Det känns som han också är lite intresserad, fast jag har så svårt att avläsa sånt där. Har lite problem när det gäller social kontakt och vet inte om jag inbillar mig eller inte.

Han är så lugn och snäll och bryr sig och hjälper mig med allt och kan sitta och prata om helt oväsentliga saker. Han skulle vara den perfekta killen för mig. Men jag vet faktiskt inte alls vart han står. Är det helt emot alla regler att inleda något i en sån här situation? 

Jag tänkte mejla honom detta:

"Nu får det bära eller brista...

Jag tänker på dig hela tiden. Jag har inte känt såhär på många år. Du utstrålar nån omedveten sexighet som får mig att bli helt knäsvag. Blyg och försiktig men även så sexigt manlig och trygg i dig själv. Jag drömmer om att du ska börja kyssa mig, och ta mig hårt och passionerat. Så fort du är i min närhet så blir jag på bra humör och jag känner ett oerhört förtroende för dig. En otrolig dragninskraft som jag måste få utlopp för på något sätt... 

Jag har verkligen försökt att få bort dessa tankar, men det går inte. Jag har ingen aning om hur du känner.. Men, jag kommer säga upp den här insatsen med Boendestöd. Om det finns något intresse från din sida, så kanske det underlättar?  
  • Svar på tråden Jag är kär i min boendestödjare!?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-30 23:14:56 följande:
    Det är klart att han inte skulle gå och tala om det själv!?? När han gett ut sitt privatnummer, skickat sms osv... han säger nog inte ett smack till sina chefer, han är väl rädd om sitt eget skinn..

och du borde vara rädd om ditt eget skinn eftersom dessa händelser givetvis också påverkar dig och ditt boendestöd. om du vet att han gjort fel, varför fortsätter du att uppmuntra honom då?  Varför inte då vara schysst o ärlig och säga stopp och vara vuxna nog att vänta tills hans uppdrag är slut?

varför gräva en egen grop? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-30 23:17:38 följande:
    Vet ni... jag ska avsäga mig boendestödet i fortsättningen. Alla glada då? 
    Sen ska jag inleda en relation med honom. Så. Bestämt. Punkt slut. 
    hoppas bara då att han stannar kvar så inte det spännande o romantiska skimret försvinner när det inte längre finns något uppdrag utan du blir en helt vanlig tjej...
  • AnnaGreta 378
    Anonym skrev 2012-06-30 23:17:38 följande:
    Vet ni... jag ska avsäga mig boendestödet i fortsättningen. Alla glada då? 
    Sen ska jag inleda en relation med honom. Så. Bestämt. Punkt slut. 

Behöver du BST och är beviljad BST så ska du såklart fortsätta med det. Du har inte fått BST utan att vara berättigad.
    Eller ska du ringa din handläggare och avtacka dej BST på grund av att du är kär i en i personalstyrkan?
    Verkar det smart? 

• Anonym
    AnnaGreta 378 skrev 2012-06-30 23:22:36 följande:
    Behöver du BST och är beviljad BST så ska du såklart fortsätta med det. Du har inte fått BST utan att vara berättigad.
    Eller ska du ringa din handläggare och avtacka dej BST på grund av att du är kär i en i personalstyrkan?
    Verkar det smart? 

Men suck, hur ska ni ha det egentligen...? 
  • AnnaGreta 378
    Anonym skrev 2012-06-30 23:26:46 följande:

Ha du kvar ditt Boendestöd. Du verkar behöva det.

Skippa personalen och satsa på någon som du inte är i beroendeställning av.  
  • joseeffin

Nej nej nej så fel. Du har stöd av en anledning, han har sitt jobb av en anledning. Inled ingenting, låt det vara. Det finns en hel drös med karlar därute, varför försöka få den som vet alldeles för mycket av din bakgrund.

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2012-06-30 23:26:46 följande:

att avsäga sig BST eller be om att få byta personal kräver en hel del frågor och svar - vad ska du svara? Du kan ju inte komma med en lögn för det kan faktiskt skada det behov du ändå har om personen i fråga ska hjälpa dig på fel grunder.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

Varför är det så bråttom?

är det riktiga känslor så har ni all tid i världen att vänta och det är ett umärkt tillfälle att ta reda på om det verkligen ÄR äkta känslor och inte bara kåthet och besatthet.  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • joseeffin

Min känsla säger mig att killen är:
    1. Inte så erfaren i sin yrkesroll
    2. Engagerad och vill verkligen göra gott
    3. Tycker synd om dig

Aldrig (!!) att man lämnar ut sitt privata nummer, lägger till på fb eller Gud vad som. Det finns dock de som gör det och de är oftast nya i branschen och lär sig med tiden. Dock kan man vara mycket engagerad och hängiven sitt arbete. Detta genom att då på ledig tid bjuda på fika. Jag har många ggr på lediga dagar jobbat extra genom att gå på bio, bowla eller bara gå i skogen. Detta med ingen annan anledning än att jag älskar mitt jobb och faktiskt ser det som ett jobb. Dvs nå fram, hjälpa, lyssna och analysera.

Svar på tråden Jag är kär i min boendestödjare!?