• Anonym

Jag är kär i min boendestödjare!?

Som rubriken lyder...
    Vet inte vad jag ska göra? Det känns som han också är lite intresserad, fast jag har så svårt att avläsa sånt där. Har lite problem när det gäller social kontakt och vet inte om jag inbillar mig eller inte.

Han är så lugn och snäll och bryr sig och hjälper mig med allt och kan sitta och prata om helt oväsentliga saker. Han skulle vara den perfekta killen för mig. Men jag vet faktiskt inte alls vart han står. Är det helt emot alla regler att inleda något i en sån här situation? 

Jag tänkte mejla honom detta:

"Nu får det bära eller brista...

Jag tänker på dig hela tiden. Jag har inte känt såhär på många år. Du utstrålar nån omedveten sexighet som får mig att bli helt knäsvag. Blyg och försiktig men även så sexigt manlig och trygg i dig själv. Jag drömmer om att du ska börja kyssa mig, och ta mig hårt och passionerat. Så fort du är i min närhet så blir jag på bra humör och jag känner ett oerhört förtroende för dig. En otrolig dragninskraft som jag måste få utlopp för på något sätt... 

Jag har verkligen försökt att få bort dessa tankar, men det går inte. Jag har ingen aning om hur du känner.. Men, jag kommer säga upp den här insatsen med Boendestöd. Om det finns något intresse från din sida, så kanske det underlättar?  
  • Svar på tråden Jag är kär i min boendestödjare!?
  • Anonym (håller med)

Jag håller med de andra. Klart han verkar intresserad - det är hans jobb att vara intresserad av vad du företar dig.

Be att få kvinnliga boendestödjare istället (om du inte attraheras av kvinnor).

• Anonym

dom 2 senaste dagarna har vi skickat 31 st sms till varandra.....  och ni säger att han inte är intresserad... pyttsan! :-P

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2012-06-30 22:22:42 följande:
    dom 2 senaste dagarna har vi skickat 31 st sms till varandra.....  och ni säger att han inte är intresserad... pyttsan! :-P

men 31 sms om VAD?  det är väl snarare innehållet som vittnar om intresse eller inte.

jag kan skicka 45 sms till min chef inom tio minuter men det betyder inte att jag vill ligga med chefen bara för det.... 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

och frågan är också hur många som är skrivna av honom självmant och inte bara är ett svar på dina frågor?
  • Anonym

Han är artig och svarar på dina sms för att det ingår i hans jobb, han är mån om dig en kväll som denna då många sitter ensamma och självklart är det ett sätt för honom att ha koll på dig och vad du gör och hur du mår.  vad är det i det du inte förstår?

• Anonym (...)
    Om han är det så gör han fel. Vill du ha en kille som sköter sitt jobb på det viset ?
  • Anonym

MEN GUUUUD, ni är såna jäkla pessimister allihopa... ok, vet ni... jag hör av mig när vi har inlett ett förhållande istället. Wish me luck! 

• Nyfiken gul

Ts, jag skiter i vad du gör eller inte gör, du tycks ju redan ha bestämt dig i ren ilska att den här killen är intresserad.

what ever ...

men jag ber dig  att TÄNKA på konsekvenserna av ditt handlande. Har inte din spontanitet och din historia satt dig i tillräckliga bekymmer så du lärt dig något av det hittills?  

Ber dig att tänka en sekund på vad det innebär rent praktiskt för dig att bekänna dina känslor för den här killen. Du säger att du gillar honom , ja men sen då?  Tror du verkligen att ni kan fortsätta sen? vad tror du händer med hans jobb? vad tror du händer med DIG ur boendestödssynpunkt?

är det verkligen värt att starta en enorm händelsekedja bara för att du är stursk och prompt ska ha den här killen?

Förstår du konsekvenserna?    

• Anonym (varför)
    Anonym skrev 2012-06-30 22:33:24 följande:
    MEN GUUUUD, ni är såna jäkla pessimister allihopa... ok, vet ni... jag hör av mig när vi har inlett ett förhållande istället. Wish me luck! 
    Varför startar du en tråd och redogör din problematik om du ändå är helt säker på din sak? då hade du ju inte behövt starta en tråd om detta eftersom du redan vet.
  • adaeze
    Anonym skrev 2012-06-30 20:07:30 följande:
    Den enda som har nåt förnuftigt att säga...

Kanske inte är det bästa att skriva, du har nog rätt... måste nog tona ner det för att verka mer seriös. 
    ja och du behöver ju inte låta som om du vill gifta dig imorgon heller bara för du vill låta seriös, utan det räcker ju med att säga att du utvecklat känslor som du försökt undertrycka men de går inte längre så därför vill du chansa nu och se om dina känslor är besvarade. Sen kan jag dock tycka att det är oproffsigt av honom om han har känslor för dig att så (enligt dig) tydligt visa det medans han fortfarande jobbar för dig...
Svar på tråden Jag är kär i min boendestödjare!?