Ungmammafjorton skrev 2012-05-23 14:02:29 följande:
VARFÖR skulle jag vara en SÄMRE mamma eller mindre lämplig för att jag är ensamstående? Är en mamma ensamstående är hon dålig, är en pappa ensamstående så är han sååå stark. En som blev pappa när han är under 18 är också stark. VARFÖR ska alltid mammorna få skit? :s
Va glad att jag har möjligheten att få bo hos min mamma så jag slipper använda mig utav soc o "ta" ERA skattepengar, för guud va hemskt det hade varit.
Att vara/bli en bra mamma hänger inte på om man är 15, 20, 25, 30, 35 osv osv osv. Och skulle ni nu mot all förmodan känna att det spelar ta mig fan visst roll så kan ni ta o hålla det för er själva. Jag är inte särskilt intresserad av att höra er åsikt kring om ni tycker jag är dum i huvudet, inte kommer klara det här o är en olämplig mamma. Mitt val, och jag ångrar det inte nu och kommer inte ångra det sen. Låt mig få leva mitt liv med mitt val och MIN bebis ifred istället och bespara mig era dåliga kommentarer ni måste kläcka ur er för att era liv suger så jävla hårt -.-
Om du inte ville få reaktioner, varför postade du då här från början? Folk HAR åsikter..