Inlägg från: Helt virkad |Visa alla inlägg
  • Helt virkad

14år&gravid

OK, jag gick in i tråden eftersom jag jobbar med ungdomar och av den anledningen är intresserad av att få lite "inside-perspektiv". Läste 5-6 sidor men sen orkade jag inte mer.
    Såklart finns det saker som kan vara väldigt problematiska med att vara ung förälder. Antar att TS startade tråden delvis för att diskutera sånt med andra hon kan identifiera sig med. Högst mänsklig önskan.
    Men av någon anledning finns det människor som ser det som fullt legitimt att använda tråden till att ösa ur sig sina mycket negativa åsikter om TS karakär, ekonomi, personlighet, situation, osv.
    Rätta mig om jag har fel, men känns det inte väldigt off topic alltsammans? Om vi nu för en stund bortser från att det också är otrevliga och skrämmande exempel på hur en del tillåter sig att behandla andra människor.
    Vart är moderator? Jag själv surfar från mobil just nu och kommer inte åt att anmäla tråden, men nån annan kanske kan göra en insats och höra av sig till abuse-avdelningen, så de kommer och rensar lite...

Svar på tråden 14år&gravid