Mariposa - Finaste du. Jag kommer också att hålla utkik efter dig och jag vet ju att jag kan hitta dig här

.
Kanske blir jag också tvungen att lämna IVF om vi inte lyckas inom en snar framtid. Då känns det så himla skönt att jag kan hoppa in i den här tråden bla och veta att du och andra fina människor i den här tråden finns för att ge råd till andra behövande som inte hunnit så långt i ÄD banan. Med ÄD så öppnar sig ju en helt ny värld och det är mycket nytt man ska sätta sig in i.
Jag besöker aldrig Umeå tråden längre, händer inget där och jag tvivlar på att om vi ska göra ÄD så blir det nog inte i Sverige pga väntetiden. Är faktiskt osäker på när vi ska börja ta kontakt med kliniker för att ställa oss i kö....
Hur lång tid tar det egentligen innan det blir ens tur? Vi vill ju prova med IVF åtminstone ½ år till. Borde vi börja ställa oss i kö redan nu ändå? Samtidigt så är jag rädd att vi för fort kommer fram i kön och att de känns hemskt att kanske måsta tacka nej för att man inte är klar med IVF än.
Ha, ha, hur mycket tankar som hellst som rör sig i mitt huvud. Undrar hur alla tankar får plats på en och samma gång!
Vi hörs! Kram kram så länge.