Miloxan skrev 2012-05-24 22:45:18 följande:
Här skjuter BM på remissen för TUL hela tiden...först sa hon att det görs i v 32 sen sa hon att vi tar beslut om TUL när jag är i v 33, var dit denna v och hon sköt det framåt igen...känns inte kul eftersom remiss måste skickas och det tar tid att få tid :( sista tösen vägde 4,7 kg och föddes en v för tidigt. SF-måttet har följt kurvan mitt emellan medel och övre och har på 2 v tagit ett rejält skutt ovanför den övre kurvan....har nerver i kläm i höft/bäcken, ont som fan och händerna svullnar och värker som satan! Ensam hemma med 5 barn mån-tors varannan v och ensam hemma med 3 barn mån-tors varannan v.....varav den yngsta är 1 år och 1 månad :( Livet och värmen suger musten ur en just nu
Usch vad jobbigt
du får försöka att stå på dig! Jag fick inte heller nått tul av bm först, så jag ringde till spec.mödra själv och fick fixat en tid. Det var en chansning att ringa dit eftersom man eg behöver remiss dit, men dom gav mig en tid! Visserligen ganska sent , i v 36+0. Enl han som gjorde mitt tul är det mest tillförlitligt i v 32-34, att det blir svårare att få ett exat resultat när man är längre gången och bebis ev fixerad. Så ring och säg att du är jätte orolig och att detta gör att du mår dåligt! Det är skit att man måste tjata till sig sådant
Jadu, värmen är outhärdlig och man svullnar ju så förbannat... Inget jag behöver som redan gått upp närmare 35 kg!!
Har åxå problem med mina händer, ont ont ont... usch...
du verkar ha det fullt upp med barn
Jag har bara ett och tycker det kan vara jobbigt i mellanåt, eller inte så att hon är jätte jobbigt, men att det är jobbigt att roa henne. Hon vill ju hitta på saker som jag inte alls orkar just nu stackarn.. förstår om du som har 5 st hard et körigt! Hur orkar du? Är du ensam eller jobbar din man/kille mycket?