• Yezzica

Vi som skall ha barn i November 2012!!!

Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!

• Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!
  • härliga sommar
    joohannaek skrev 2012-11-18 19:50:09 följande:
    Igår den 17e klockan 11.05 valde vår prinsessa att titta ut. 3325 gram och 50 lång

Grattis till prinsessan!!! Väldigt medelstor måste jag säga! :)
    ♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • EmmaGustafsson85

Stort grattis jooHannaEk

• härliga sommar

BF igår och hade hoppats på att få tidigt! Tji fick jag!:-P Men nu kan det inte vara långt borta!

♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • karMilla

Ja jag hade BF i söndags den 25:e men den lille hänger kvar, nu börjar man verkligen längta efter den lille Nu börjar vi förvänta oss att det blir ett decemberbarn istället. Om det blir på lördag den 1:e får jag, bebisens pappa och bebisen samma födelsedag, lustigt va?!
    Jag har inga för-känningar heller, hur är det med er andra?

Lycka till alla!

• härliga sommar
    karMilla skrev 2012-11-29 12:11:07 följande:
    Ja jag hade BF i söndags den 25:e men den lille hänger kvar, nu börjar man verkligen längta efter den lille Nu börjar vi förvänta oss att det blir ett decemberbarn istället. Om det blir på lördag den 1:e får jag, bebisens pappa och bebisen samma födelsedag, lustigt va?! Jag har inga för-känningar heller, hur är det med er andra? Lycka till alla!

Vi hade samma BF. Du låter ändå som att du är vid gott mod? Jag är så sjukt nere, svårt att förklara. Bara gråter. Besviken, trött, orkeslös, uppgiven. Huvudvärk och varm men utan feber... Har haft SD i drygt tre veckor (tror jag det är nu) men det händer inget mer. Andra barnet så det är väl vanligare att kända av SD innan än vid första vad jag förstått. Blääää!
    ♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • härliga sommar

karMilla: Hade ju varit lite roligt om ni fick samma födelsedag alla tre!:-P Men hoppas du får den redan imorgon!

♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • karMilla

Härliga sommar: Jaa det vore ju onekligen speciellt om vi fyllde år på samma dag men vi får se. Tråkigt att höra att du mår så dåligt men känslorna går väl extra mycket upp å ner i slutet. Som sagt inga känningar men det har jag inte haft med någon av barnen. Får se bemöda som får först då ;)

• härliga sommar
    karMilla skrev 2012-11-29 20:24:02 följande:
    Härliga sommar: Jaa det vore ju onekligen speciellt om vi fyllde år på samma dag men vi får se. Tråkigt att höra att du mår så dåligt men känslorna går väl extra mycket upp å ner i slutet. Som sagt inga känningar men det har jag inte haft med någon av barnen. Får se bemöda som får först då ;)

Så det är ditt tredje! Spännande! Jag är inne på barn nr 2. Förra förlossningen blev lite speciell med dropp och snitt så jag vet inte vad jag har att vänta denna gång! Nervöst! Ja, vi får se vem som får föda först! Hoppas allt går bra för dig!
    ♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • karMilla
    härliga sommar skrev 2012-11-30 09:33:00 följande:

Så det är ditt tredje! Spännande! Jag är inne på barn nr 2. Förra förlossningen blev lite speciell med dropp och snitt så jag vet inte vad jag har att vänta denna gång! Nervöst! Ja, vi får se vem som får föda först! Hoppas allt går bra för dig!
    Nej man vet ju inte vad man ska vänta sig riktigt. Jag upplevde förra förlossningen som väldigt jobbig så jag är ganska nervös men försöker tänka positivt och att "kroppen är gjord för det".

Stort lycka till du med!
Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!