Vi som skall ha barn i November 2012!!!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Stort grattis jooHannaEk
BF 29/11 och väntar otåligt! :)
BF igår och hade hoppats på att få tidigt! Tji fick jag!:-P Men nu kan det inte vara långt borta!
Ja jag hade BF i söndags den 25:e men den lille hänger kvar, nu börjar man verkligen längta efter den lille Nu börjar vi förvänta oss att det blir ett decemberbarn istället. Om det blir på lördag den 1:e får jag, bebisens pappa och bebisen samma födelsedag, lustigt va?!
Jag har inga för-känningar heller, hur är det med er andra?
Lycka till alla!
karMilla: Hade ju varit lite roligt om ni fick samma födelsedag alla tre!:-P Men hoppas du får den redan imorgon!
Härliga sommar: Jaa det vore ju onekligen speciellt om vi fyllde år på samma dag men vi får se. Tråkigt att höra att du mår så dåligt men känslorna går väl extra mycket upp å ner i slutet. Som sagt inga känningar men det har jag inte haft med någon av barnen. Får se bemöda som får först då ;)