• Yezzica

Vi som skall ha barn i November 2012!!!

Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!

• Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!
  • Minniie
    Lillsnufflan skrev 2012-07-03 14:04:44 följande:
    Då bör ni ju hinna få i ordning det mesta innan bebisen kommer. Hoppas bara ni får bärhjälp, för det är kanske inte lämpligt att kånka alltför stora och tunga grejer med gravidmage.
    Ja det ska vi nog hinna med, jag älskar att fixa och dona med sånt där, så det ska allt gå bra! Skrattande
    Haha, har hjälpt mina föräldrar att flytta vad som känns som en miljon gånger, så dom får allt hjälpa mig tillbaka!
    Ne men det är ingen fara, har allt folk som hjälper till, hihi  Flört
  • SabinaS

Hej igen alla!

Vi var på ultraljud den 18:e juni och allting såg bra ut men hon låg ihoprullad som en katt och jag tyckte mig ha svårt att se någonting alls, dom är verkligen duktiga barnmorskorna som kan se allt!

Jag skrev hon ja, det var vad dom sa, en lite flicka som är beräknad den 8 november!

Förra veckan, i  21 fulla veckor kunde jag och sambon känna första riktiga sparken :)

• Tjejgänget
    SabinaS skrev 2012-07-06 14:39:56 följande:
    Hej igen alla!

Vi var på ultraljud den 18:e juni och allting såg bra ut men hon låg ihoprullad som en katt och jag tyckte mig ha svårt att se någonting alls, dom är verkligen duktiga barnmorskorna som kan se allt!

Jag skrev hon ja, det var vad dom sa, en lite flicka som är beräknad den 8 november!

Förra veckan, i  21 fulla veckor kunde jag och sambon känna första riktiga sparken :)
    GRATTIS!!
  • Lillsnufflan
    SabinaS skrev 2012-07-06 14:39:56 följande:
    Hej igen alla!

Grattis, vad roligt!
  • asaros

Hej! Här är en till som skall få en bäbis, han är beräknad till den 3 november. Denna lille kille är min 3:e och det är en sladdis, min son är 17 och min dotter 19, min sambos 2 pojkar är 15 och 19 så det är vår första gemensamma, planerad och sååå efterlängtad. Idag blev nog namnet bestämt, vi var väldigt överens att Charlie är ett fräck namn på en liten tuffing. Vecka 24 och han rör sig väldigt mycke just nu ;)

• Lillsnufflan
    asaros skrev 2012-07-08 10:43:40 följande:
    Hej! Här är en till som skall få en bäbis, han är beräknad till den 3 november. Denna lille kille är min 3:e och det är en sladdis, min son är 17 och min dotter 19, min sambos 2 pojkar är 15 och 19 så det är vår första gemensamma, planerad och sååå efterlängtad. Idag blev nog namnet bestämt, vi var väldigt överens att Charlie är ett fräck namn på en liten tuffing. Vecka 24 och han rör sig väldigt mycke just nu ;)

Grattis! Jag väntar också min 3:a. Fast jag har inte lika stora mellanrum mellan mina. Min son är 11 år och dottern 21 mån.  
  • Myran77
    Anakin skrev 2012-06-28 10:25:11 följande:
    Hej alla! Är gravid med nummer 1, 34 år gammal och beräknad till 7 nov. I vecka 22 idag! Känner massa fosterrörelser varje dag :) Börjar bli stor, känns det som! Jag ser definitivt gravid ut, hur jag än klär mig. Hittills egentligen inga besvär alls förutom min diabetes som löper amok... Men jag är ju å andra sidan sjukskriven så jag har gott om tid att träna både rygg och kondition. Hoppas att jag slipper foglossning! Skulle kännas hårt att bli stillasittande i flera månader, och det skulle vara jäkligt jobbigt med min diabetes :/

Jag har haft några sammandragningar redan och tycker att magen brukar bli hård i samband med det, annars känner jag inte igen det, Yessica! Fast jag tycker att magen känns hård oftast när jag står upp och all vätska tynger nedåt, jämfört med när jag ligger och magen kan vila lite... Är det så det är för dig?
    Vart bor du Anakin?
  • eifos86

Hallo Alla!

Vad roligt att så många mer ska ha i november  GladJag är beräknad till den 18.
    Och det är mitt första barn.och jag är är 26 år gammal.

• Lillsnufflan
    eifos86 skrev 2012-07-10 23:08:18 följande:
    Hallo Alla!

Vad roligt att så många mer ska ha i november  GladJag är beräknad till den 18.
    Och det är mitt första barn.och jag är är 26 år gammal.
    Grattis till graviditeten och välkommen hit!
  • Anakin

Myran77: bor i Lund! Är det fler här som bor i Skåne?

Jäklar vad stor och trött jag börjar bli, förresten! Nu tycker jag att det räcker - det var kul med mage, men nu är det bra tack :) Känner mig redan höggravid! Hur sjutton kommer jag att se ut om 4 månader?

Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!