Vi som skall ha barn i November 2012!!!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Väntar första barnet den 28e november ;)
Helt plotsligt ar man i v30!
Tycker det gar rysligt fort helt plotsligt- alltsa, en liten bebis om bara 10 veckor? Eller 5?! Hjalp!
Tycker inte jag hinner med, har alldeles for mycket att gora pa jobbet och massor med annat...
Kanner mig lite hemsk som inte tanker sa mycket pa vad som komma skall.. som att jag borde kopa en massa grejer och dona och ha mig, men jag har liksom inte tid just nu haha ;)
Det dar "boandet" kommer nog som ett brev pa posten sa smaningom :)
BF den 25 November & tycker det hade varit kul prata med någon som är runt min ålder som också väntar sitt första barn. Alltid roligt träffa nya vänner och speciellt om det klickar så kanske man kan fortsätta prata/träffas efter förlossningen.
BF den 25 November & tycker det hade varit kul prata med någon som är runt min ålder som också väntar sitt första barn. Alltid roligt träffa nya vänner och speciellt om det klickar så kanske man kan fortsätta prata/träffas efter förlossningen.
Hejsan alla novembermammor :D mitt namn är Maja och jag är 19 år gammal! Har BF den 6 november, 49 dagar kvar!!!! Grattis till alla ! :)
Oj blev lite fel.
Välkommen alla nya!
Hej! Ska ha första barnet 25 november. Nu börjar man jag bli både otålig och lite nervös. Känns också lite stressande att känna att "allt är klart" innan barnet kommer. har man allt man behöver, vet man över huvud taget hur man ska vara som förälder! Hur känns det för er?