Vi som skall ha barn i November 2012!!!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Snart e min beräknade dag över.. Fick falsklarm den femte o va inne på förlossningen o fick lyssna på hjärtljud, ta blodtryckstest o se ultraljud o allt va bra o sammandragningarna jobba på fint så de e skönt att veta att allt e bra för då gör de inget om den vill stanna i magen något extra.. :) får väl se. Dagen e inte över än men tror de blir lugnt idag.. Kommer kanske på lördag.. Roligt datum då om inget annat..
Igår kl 21.27 kom våran flicka till världen. Underbar förlossning.
Grattis Emma :)
Grattis :D.
Någon annan som känner att det är på gång? :) känner ingenting här, bf imorgon.
Såg nu att jag inte uppdaterat i denna tråden. Jag har knappt haft tid att läsa nånting en vecka nu.
Är ju så att vår fina dotter kom förra lördagen den 3/11. Allt gick bra och relativt fort. Hon är alldeles underbar :) och jag njuter :)
Grattis till er andra som oxå nyligen fått bli föräldrar. :)
Grattis Emma och grattis Cila86!!! :D
121110 kom tjejen så fort att personalen inte hann med så utan smärtlindring va väl inte planerat med gick bra ändå :) Grattis till er andra med.. Fina novemberbarn :)
Tack och grattis till er andra. grattis planen. Vi fick ett ganska bra datum hihi
Grattis planen!! Håller med om datumet! Det hade jag mer än gärna tagit! Tänker inte vänta till 121212 så nu får det bli vilket datum sin helst!:-P
Igår den 17e klockan 11.05 valde vår prinsessa att titta ut. 3325 gram och 50 lång