• Yezzica

Vi som skall ha barn i November 2012!!!

Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!

• Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!
  • planen

Snart e min beräknade dag över.. Fick falsklarm den femte o va inne på förlossningen o fick lyssna på hjärtljud, ta blodtryckstest o se ultraljud o allt va bra o sammandragningarna jobba på fint så de e skönt att veta att allt e bra för då gör de inget om den vill stanna i magen något extra.. :) får väl se. Dagen e inte över än men tror de blir lugnt idag.. Kommer kanske på lördag.. Roligt datum då om inget annat..

• EmmaGustafsson85

Igår kl 21.27 kom våran flicka till världen. Underbar förlossning.

• joohannaek

Grattis :D.

Någon annan som känner att det är på gång? :) känner ingenting här, bf imorgon.

• Cila86

Såg nu att jag inte uppdaterat i denna tråden. Jag har knappt haft tid att läsa nånting en vecka nu.
    Är ju så att vår fina dotter kom förra lördagen den 3/11. Allt gick bra och relativt fort. Hon är alldeles underbar :) och jag njuter :)
    Grattis till er andra som oxå nyligen fått bli föräldrar. :)

• planen

121110 kom tjejen så fort att personalen inte hann med så utan smärtlindring va väl inte planerat med gick bra ändå :) Grattis till er andra med.. Fina novemberbarn :)

• EmmaGustafsson85

Tack och grattis till er andra. grattis planen. Vi fick ett ganska bra datum hihi

• härliga sommar

Grattis planen!! Håller med om datumet! Det hade jag mer än gärna tagit! Tänker inte vänta till 121212 så nu får det bli vilket datum sin helst!:-P

♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!