• Yezzica

Vi som skall ha barn i November 2012!!!

Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!

• Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!
  • Ã…sa 473

Det ar min sista jobb vecka och det ar inte forrens nu som det borjar sjunka in att jag snart ocksa ska bli tva barns mamma... Kanns spannande!....och lite overkligt :)

Tror ni att era bebisar kommer att komma tidigt eller sent?
    Jag tror att min kommer +/- en dag precis som sin bror.... Hoppas pa det ialla fall :p

• härliga sommar
    Ã?â?¦sa 473 skrev 2012-10-24 00:31:25 följande:
    Det ar min sista jobb vecka och det ar inte forrens nu som det borjar sjunka in att jag snart ocksa ska bli tva barns mamma... Kanns spannande!....och lite overkligt :) Tror ni att era bebisar kommer att komma tidigt eller sent? Jag tror att min kommer +/- en dag precis som sin bror.... Hoppas pa det ialla fall :p

Sonen kom två dagar sent, så det borde bli ungefär samma. Men ändå finns en känsla om att denna kommer tidigare...farligt! Jag kommer bli helt tokig på slutet om jag går över tiden!
    ♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • JJ

Jag tror stenhårt att jag kommer gå över tiden även denna gång. Sonen kom Bf+13. Skulle nog få en chock om denna kom innan Bf :p Fått tid för ett till tul 15/11, ska bli så kul att få titta på lillfisen igen även om vi nyss fick se den ;)

Men känner mig redo att bli tvåbarnsmor, fast kanske borde tvätta upp lite bebiskläder och fundera på att packa BB-väskan.

• härliga sommar

Idag är det 30 dagar kvar för mig!!! :) Nedräkningen har börjat! :P
    Filar på mitt förlossningsbrev och har smått börjat packa BB-väskan.

Igår bäddade jag och min 2-åring vaggan. Han är så entusiastisk och ser fram emot att bli storebror, fast han nog inte har en aning om vad det innebär. ;) Han pratar om att när snön kommer så kommer bebisen (ibland säger han lillasyster) och sen kommer tomten! :) Vi tror själva att det är en lillebror, men han hans kompis har precis fått en lillasyster så det är nog lättare för honom att relatera till.

♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • Florida

Idag har jag 24dagar kvar till BF men hon får gärna komma innan för min del, Längtar så mycket efter att våran lilla tös skall komma ut :). Börjat få tillbaks illamående & en enorm trötthet.

• EmmaGustafsson85

en vecka kvar tes vi får träffa våran tös <3 längtar te tusen nu. kommer bli låååånga dagar tes dess!

• Baramariia

Jag börjar bli riktigt otålig just nu, förvärkar varje dag sen en vecka tillbaka. BF IMORGON! Nu vill jag föda barn!

• joohannaek

Bf om 10 dagar här, tycker dagarna går fort faktiskt! :) Fyller år nu den 22e, så vi ska sova på hotell, men får se om vi hinner innan bebis kommer. Och nu verkar det som min sambo börjar bli sjuk, mår väldigt illa, men får hoppas att han bara sovit lite det senaste eller ätit något dåligt.

Tror att jag kommer gå över tiden, bf+ 7 förra gången, eller säger man så om det var exakt en vecka efter? Haha.

• Ã…sa 473

Har hander absolut ingenting :(  Bebisen ligger huvud ner och allt kanns precis som det gjort de senaste veckorna.
    Forutom da att jag mar battre an jag gjort pa lange utan nagra namnvarda krampor eller sarskilt mycket sammandragningar- det ar nastan sa jag blir orolig over att ma bra!
    Fast jag tror det har  mest att gora med att jag sluppit stressen pa jobbet :)

Guuuuuu sa sega de har sista veckorna ar! 12 dagar till BF...  och jag vill INTE foda a min fodelsedag, som ar dagen efter BF.  Den har gangen ska jag verkligen forsoka ALLT for att fa ut bebis tidigare :)

@harliga sommar - sa sager min pojke(nastan 3) ocksa! Han tycker det ska bli jattekul med lill- syskonet och nar det kommit sa kommer tomten :)  Sen pratar han mycket om hur han ska lara det att leka och ata och hoppa i soffan.... hmmm....;)

• EmmaGustafsson85

På fredag smäller det, gissa om ja är nervös?? huamigen. Men det ska nog gå bra får ja hoppas =) snart snart får ja träffa min dotter <3

Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!