Vi som skall ha barn i November 2012!!!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Jag har Ulcerös colit och är inne i ett skov nu som gör att mitt blodvärde sjunker rejält.och att ja ha ständigt ont i magen, å ju större ja blir desto värre blir det. kan alltså knappt lämna hemmet. och foglossning så ja klarar knappt röre mig.
Sen får jag ej gå över vecka 40, för är bebis för stor så riskerar ja få brock på tarmen som gör att min sjukdom blirt värre.
så ja e enoormt tacksam att han sätter igång mig vecka 37+0.
blev även igångsatt med nr 1 i vecka 39+0.
Usch, lät riktigt, riktigt jobbigt :/
Så snart är det dags för dig :) Spännande att bli tvåbarnsförälder! :)
Ja det känns inge kul att gå så här. Men blir bättre när tösen är ute riktigt spännande är det. En stor förändring i livet
"Bara" att försöka härda ut sista veckorna :) Men hur är det att verkligen ha ett fl.datum planerat? Jag skulle bli stressad av att veta när det ska hända eller hur jag ska säga :p
Är ju iofs ganska märklig och vill INTE föda innan Bf heller, har man satt ett datum så är det det eller efter som gäller, haha!
Men gud! Menar såklart inget mot dig att du vill föda tidigare, det har jag full förståelse för!!!! Ser att mitt inlägg kan tolkas lite knasigt...
Det är lugnt. Ja hade en väldigt lätt och snabb fl första gången. Så ja känner bara positivt att veta när ja ska in. Plus att det känns bite säkrare då ja ha 11 mil till förlossningen hehe. Men framför allt vill ja ju bli piggare och få tillbaka orken i kroppen igen och slippa vara boende på toa hela dagarna hehe.
Ja jäklar, det var en bit till sjukhuset :O
Va bra att du fått tid till igångsättning! :) Kanske man kan vara lite lugnare, hehe.
Hur mår ni andra? Känner ni att ni är redo för en till bebis nu?
Själv vill jag att bebisen ska komma nu, men känner mig ändå inte redo på något sätt. Kanske för att man inte kan tänka sig hur det blir nu med 2 barn. Men längtar. :)