Vi som skall ha barn i November 2012!!!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!
Anakin: ligger här i sängen och känner mig precis likadan, som en strandad val ungefär och blir ju inte bättre av att fogarna gör ont så man känner sig som en 80årig tant. Tycker magen känns gigantisk redan eller känner mig uppblåst hela jag... Känns jobbigt att ha 16 veckor kvar:P
Hej hej! Här är en till som väntar ett novemberbarn. Bf 30/11 så jag räknar väl lite mer med att det blir december, men man vet ju aldrig :)
Är 25 år och har en son på 15 månader sen innan :)
Hej allihopa:) Jag heter Julia och väntar vårat andra den 20e november Vi har en son som blir tre i september:)
Hej Julia!
Jag vantar ocksa mitt andra barn Nov 19 och har ocksa en son som kommer att vara 3 i Februari.
Sonen tycker att det ska bli kul att bli storebror aven om han nog inte riktigt forstar vad det kommer att innebara... men det kanner jag att jag inte sjalv gor heller! ;)
Hej!
Jag väntar mitt första barn och är beräknad till den 18/11
Hej alla.
Fick reda på i fredags att jag är gravid, efter att åkt in till sjukhuset pga av magont.
Det är mitt första barn och är beräknad till den 29/11.
Lite galet sådär att helt plötsligt få reda på att innan jul så kommer man bli mamma.
Väldigt oväntat, men samtidigt något o se fram emot. :)
Oj Spoink! Vilken överraskning! Är det fösta barnet? Lite skönt att slippa den där förbaskade oron för missfall i första tre månaderna i alla fall :)