• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2013-01-09 10:45:24 följande:
    Jag håller som vanligt helt med dig om allt du skrivit om pengarsnacket, intelligens och ambitionerSolig
    Min tjej det där HjärtaHjärtaHjärta
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-01-09 23:08:56 följande:
    Jag skulle också vilja hitta någon karl som är minst 10cm längre än mig men med mina 181cm är det ganska svårt! Gissar att min längd skrämmer ganska många män… Sen finns det såklart män som tycker att min längd är "läcker" men det är oftast män som är typ 174cm Obestämd
    Jag vill kunna ha klackar på mig utan att kunna lägga upp armen på hans huvud som på ett barbord….
    Du får dejta Zlatan
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2013-01-09 23:16:37 följande:
    Äsch,vadå? Så kommer Papito och Lotten tbx samtidigt? Hmmm..båda från Gtbg?Tungan ute
    She wishes..... 
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-09 23:24:35 följande:
    haha, knappast!! För Papito-pojken är en fegis Tungan ute
    Fegis???

Har inte haft tid, du ser ju att jag inte ens skriver i tråden längre..bara några ekonomiinlägg och dr var du på den onda sidan..haha

ps. just det, du gillar inte haha ds. 
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-09 23:26:54 följande:
    Ja.. typ Flört
    Samtalet började med att han malde på som f-n, en riktig pratkvarn! Om sina jobb, pengar yaday ada osv... höll på att tröttna men sen tog hela samtalet en vändning och vi fick en trevlig och intressant kommunikation  
    Trevlig och intressant...haha, låter inte direkt som Papitocharm Tungan ute
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-09 23:44:59 följande:
    Alltså, jag tolkade det som att han var nervös o då får vissa en tendens att bara mala på. Fast han var fullt medveten om det o påpekade flera gånger att han pratade för mycket.
    Han tyckte jag verkade oerhört intelligent och med huvudet på skaft ( hm, säger man så?? -börjar bli trött nu ) Och så gillade han mitt skratt.. Han imponerades av mitt enorma driv och att jag verkade oerhört ambitiös. 
    Å nån gång när jag sade nåt, så sade han rätt ut att han var imponerad av mig som person..mitt sätt att tänka. Att jag var otroligt vis... hm, antar att man ska tolka det som nåt positivt
    Ja...så kan man tolka det...eller så är han inte så bright själv och du får leva med att ha någon som är dig underlägsen hela livet

Haha, ni ser vad jag försöker sabba här va?
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 00:21:41 följande:
    Ja, fegis! Du fick min mejladress eftersom du frågade efter mitt nick på hp. Remember? Men jag har inte hört nåt från dig Tungan ute

Haha, onda sidan?? Oj oj tog du åt dig att jag inte var på din sida?? Kyss 
    Tog inte åt  mig, man kan inte vara överens om allt

Mailadressen kan ju ha varit för att locka killar..du hade ju bara kunnat inboxa nicket här 
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 00:47:28 följande:
    Du ser, fegis! Vågar inte ens mejla mig.
    Har extremt svårt för blyga-killar.. så jag får önska dig Lycka till med din dejt istället. Blir bäst så.

Tack detsamma! Kyss

*blyg?....ehh..visst....hon skulle bara veta...*
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-10 00:48:04 följande:
    Papito - Varför bryr han sig om mina dejter? :( Var så stark när jag skrev ovan osv men nu börjar tankarna komma ikapp och jag blir lite nere.... behöver en manlig åsikt för alla dessa otroligt tjejiga tankar tänker helt fel...
    Han vill givetvis vara nummer ett i dina tankar...men är inte beredd att jobba för det eller låta dig vara nummer ett för honom. Kan garantera att om du släpper in honom igen sitter du här i exakt samma sits inom en snar framtid.

Tyvärr...
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-10 00:57:40 följande:
    De jag misstänkte, därför skönt höra en man skriva de. För i min hjärna lät tankarna mer som "tänk om han faktiskt saknat mig" osv.
    :/
    Förstår att hoppet fanns där men jag tror verkligen inte att du kan få honom på andra tankar. Inte nu iaf, möjligen om ett år eller två men inte i det här läget. Hela situationen är så körd.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!