• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 14:13:19 följande:
    Jag var vänlig men bestämd i första svaret, fick då till svar "Man kan ju prata ändå?" och det berode jag uppenbarligen inte ha svarat på men jag trodde verkligen att han förstod...så var dock inte fallet. 

Hemskt ledsen, alla kan inte vara som männen i den här tråden
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-01-12 14:40:36 följande:
    Tre dejter nästa vecka då! Två verkar lovande, den sista måste jag känna efter en extra gång först. Den ena är en lantiskille med ett fysiskt, skitigt yrke med mycket humor. Den andra är en slipsnisse, välansad, gentleman. Snacka om motsatser :) den sista som jag tvekar över är något mittemellan dessa två...

Vi har tagit upp det flera ggr förut men jag är lika förundrad. Hur kan ni boka in tre dejter samma vecka och tro att ni ska hitta rätt? Ni ger ju varken er själva eller dejten en ärlig chans. Det finns alltid någon på vänt. Prata med flera men dejta en i taget, finns ingen kemi, boka ny dejt...men bara en pt gången.

Eller? Känns som massproduktion med varor istället för kvalitet.
  • Papito
    Beya skrev 2013-01-12 15:18:26 följande:
    Jag är mest förundrad att ni hittar så många som ni vill dejta

Ja, precis. Känns som att man inte sållar utan gör dejtandet till ett event i sig.

Jag fördömer det inte, har bara svårt att se att det kan leda till något bra eftersom man ändå vill kolla den andra också.
  • Papito
    Beya skrev 2013-01-12 16:42:24 följande:
    Tack! Ja han är bra. Vilken röst...

oj oj nu kom de där punkterna igen  

Hm....så håller du fingrarna & tungan i styr ikväll/natt...
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-12 17:32:06 följande:
    Nope, inget kort - men skulle ta en blinddate bara för charmen och umgänget. Tror tjejerna leker lite med oss papito. Verkar vara min tur i torktumlaren nu

Haha...tror också det!

Som vanligt...mycket snack om reflekterande män med bra värderingar..men när det kommer till kritan är det players-poliser och liknande som får dejta
  • Papito

Jo, några av de som skriver har fått till det, sen har förhoppningsvis många som bara läser också fått till det.

LMFS är en tjej som fick till det rejält ett tag innan jul.

En av singelfarsorna fick väl till det? Eller båda kanske?

Xmag, hittade inte vän också rätt?

Hm, ett par tjejer till har jag för mig.

Anonym, vad tråkigt att du kände så. Du får gärna göra ett nytt försök.

• Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-12 20:32:18 följande:
    Jag brukar skylla på att något kommit emellan, eller om det är med kort varsel så brukar jag dra till med att jag blivit sjuk... vet inte, det kanske är fel eller fegt men känns som den enkla vägen. 

"brukar"...vem är det som är playern av oss.....
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 22:40:32 följande:
    Tillbaka från dejten och vi har båda hållit oss i skinnet Men det var trevligt i alla fall, är väl en sådan där vänskap som skulle kunna leda till något annat, kanske, under andra förutsättningar. Ska läsa ikapp här i tråden nu!
    Vilka andra förutsättningar?

Vilka är förutsättningarna som ställer till det nu?
  • Papito

Tusse - Inte min dag heller, får börja formulera mig annorlunda...blir konstant feltolkad. Kan givetvis lägga det på läsaren men man får vara lite självkritisk också. Tur att det är en ny dag nu...tar nya tag vid annat tillfälle.

Och Tusse, nej! Inga sms, det enda du gör är att visa honom att du är helt nere i honom och att ha kan bete sig hur som helst, du kommer springandes ändå. Nej Tusse!!!

• Papito
    Filipis skrev 2013-01-13 00:12:24 följande:
    Jag tackade nej till att kramas idag..Känns lite tomt nu..aja,men tror ändå det är för det bästa. Det där med KK har jag aldrig kommit in i. Och jag känner bara att jag utnyttjar någon..när de ser så kärleksfullt på en. Fixar det inte.

Hur menar du nu, sket det sig med särbon?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!