• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Haha, nu är jag med i gänget igen...

• Papito

Skumt vad märkliga kvinnor är, först ältar ni i 650 sidor och dryga 6500 inlägg om vilka idioter vi män är...och sen när man försöker vara den bra killen...då spenderar ni 24 sidor och 240 på att psyka ner mig för att jag ÄR det.

Haha, vilken oväntad vändning det tog, fick hela tråden emot mig.

• Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-12 00:38:49 följande:
    Haha..  jag fick använda mig av mycket taktik men det funkade till slut, som det alltid brukar
    Jag fattade att det var taktik...att det var en lek för dig...men de andra kopplade ju inte så därför fick du med dig dem.
  • Papito
    Anonym (glasberget) skrev 2013-01-12 00:57:30 följande:
    Därför att det är om man är söta som man har intresse av att visa kort på sig själv? Mig får du inget kort på, t ex
    Lite så är det säkert men här är det inte så många som skickar som flirt så det är möjligt att det inte enbart är så.
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2013-01-12 01:17:54 följande:
    Vad är det som har hänt här inne under tiden jag skrivit min tenta egentligen? Har alla gått och blivit kära i Papito och mailar i smyg men skäller ut honom offentligt, jag fattar ingenting?? Kan någon som orkar förklara? Tack.
    Näää, tyvärr inte alla!!! .-D

Bara Afro som fick med sig alla andra i att tycka illa om stackars lilla mig..
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-12 11:43:27 följande:
    Ah, mobbats har vi väl inte precis gjort - men varit väldigt tydliga med att han nog höll på att göra ett misstag (afrodite är väldigt söt - och charmig i tråden), och att man kanske inte skall fiska helt så hårt om man bara kastar ut sjöjungfrurna som nappar

Det var rätt roligt - och det är väl ordnat nu

På ett sätt tycker jag det var helt rätt av Papito också - om han dejtar lite mera seriöst med en tjej, då skall han inte försöka få till en dejt till med Afrodite - Å andra sidan håller jag med många här - klickar det inte på första/andra daten typ, så gör det nog inte det.

... och jag får fortfarande inte ens se en bild på (men) Får nog se till att ordna en blinddate med henne om inte den jag har idag fungerar

Har du fortfarande inte sett kort på henne?

Hon ser bra ut
  • Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-12 12:27:18 följande:
    Som sagt, har bestämt mig för att ta en paus nu

Jaha, så först tvingar ni mig att skriva och sen när jag väl gör det så ska du plötsligt inte dejta längre....var är folkstormen nu?

Du leker med mina känslor! Allt var bara en lek..en kattens lek med råttan...
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-12 12:48:50 följande:
    Igår kände du dig utanför för att andra pratade om att de sett bilder på folk i tråden, idag "retas" du med andra för att de inte sett kort på en person... jag kommer nog aldrig bli klok på dig.

Okej...det där med glimten ögat funkar inte i text. Men det var skrivet med glimten i ögat.
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-12 13:39:22 följande:
    Jo, det senaste kanske, men det igår kändes inte som nå speciellt glimtigt.

Skrev mycket igår, menar du något speciellt inlägg eller mer allmänt?

Säg så här, oftast har jag glimten i ögat. Säger sällan något för att såra eller vara elak och försöker hålla god ton. Igår var det mesta med glimten i ögat, det enda var väl där när jag kände mig utanför, där var det lite mer på riktigt.
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 13:59:33 följande:
    Ja, eller jag blev ju av med honom men fick verkligen vara rak typ "finns inte en chans någonstans att det blir du och jag hur mycket du än försöker övertala mig"...och det kändes ju onödigt. Men hör samtidigt att en del killar blir irriterade när tjejer ignorerar, är inte lätt att göra rätt!

Jag tycker du kan svara första gången och vänligt men bestämt tacka nej. Skriver han igen svarar du inte.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!