• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 23:16:14 följande:
    Alltså grejen är nog att jag bara e lite "pissed off" för du har fått mig otroligt nyfiken på dig ( och ja, jag vet att du har den effekten på kvinnor ) och att du inte tar steget vidare gör mig fruktansvärt frustrerad! Rent av förbannad!!  Demon
    Så jag tror jag måste tacka för mig i tråden och lämna den. För att fortsätta hänga här göder bara min nyfikenhet och det måste jag försöka släcka.

Trevligt att råka på dig Papito och hoppas du finner det du söker!

Jag ber att få tacka för mig. Å lycka till till er alla därute Hjärta
    Va?
    Ska du bara försvinna? Först är du superaktiv och nu ska du bara dra? Har det hänt något? Eller funkade det med den där dejten du hade på g?

Jag hoppas att du bara skojar lite. Om inte, önskar jag dig lycka till! SkålHjärta
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 23:29:32 följande:
    Nej, jag skojar inte. Blev ju nyfiken på dig Och om jag fortsätter hänga i tråden så göder jag bara nyfikenheten så då är det bäst att avlägsna sig härifrån. 
    Jo, jag är ju bra! Glad Du ser ju att det inte är doktor Phil, att jag försöker följa samma principer själv. När jag tipsar Tusse om uppehåll är det för att jag själv haft det med frmagång, när jag tipsar om att inte dejta flera åt gången är det för att jag faktiskt tror att det är splittrande, att man inte ger sig själv eller dejten chansen och att man bränner ut sig...det är liksom inte bara bla blabla, jag försöker ju leva så själv...sen är jag bara människa och har väl några enstaka brister Cool
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 23:23:02 följande:
    Och tänk som du själv säger, att du skulle höra av dig.. och att du jag är typen du faller för och att du är typen jag faller för. Å herregud vad hemskt Förvånad Då kanske vi skulle förälskade, och kära och kanske skulle det visa sig att vi är soulmates. Meant to be liksom...herregud vilket problem på halsen, ja du hör ju själv!! Nää, då är det bättre att du skippar det helt ( kanske av rädsla för att faktiskt bli kär på riktigt? ) och fortsätter dejta tjejen som du känner dig osäker bra. Mycket bra resonerings-förmåga, verkligen! Jag är imponerad! 
    haha...du är rolig du! GladKyss

Smart är du också..och ja, du har en poäng eller två...

• Papito
    Anonym (Road) skrev 2013-01-10 23:37:59 följande:

Papito, dags att agera........

skriver och skriver allt vad hon kan för att locka dig. Lägger fram alla möjliga hintar och du bara tänker låta henne lämna tråden med ett "lycka till"? 
    Det kan ju vara taktik..för att jag ska skynda mig att maila

• Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2013-01-11 00:10:38 följande:
    Men Papito. Om det nu inte känns helt 100 med den andra, varför anstränga sig så? Eller, ja, inte för att jag vet, kanske är en guldtjej som du verkligen VILL få ordentligt med känslor för... Men, jag tycker ändå att man ska få känna att det är helt rätt. Men vi är nog olika på det där, jag känner mig inte helt nöjd förrän rätt känns rätt och tills dess kan man väl ta en anspråkslös fika med någon annan? Eller ..? Vi vill ju Lotten kvar här vet du .

Haha...för den goda sakens skull menar du

Jag hålller med om att man inte ska nöja sig med någon om det inte känns rätt men ibland måste man känna sig för lite. Jag brukar iofs veta ganska snabbt i vanliga fall.
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-11 10:47:43 följande:
    Nej försvinn inte Lotten! Om du försvinner vet du ju inte heller när Papito blir tillgänglig igen ju ;)

Och det är lätt att bli intresserad över nätet men oftast är det ens egna fantasier om en person och när du väl träffar någon du gillar så glömmer du papito ändå.... så kom tillbaka :)

Precis! Jag kanske inte tjänar som du, har fula skor och är allmänt ful

Och har jag allt det missar du om jag blir tillgänglig igen

Men jag funderar på att ta en time-out jag med
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-11 10:47:43 följande:
    Nej försvinn inte Lotten! Om du försvinner vet du ju inte heller när Papito blir tillgänglig igen ju ;)

Och det är lätt att bli intresserad över nätet men oftast är det ens egna fantasier om en person och när du väl träffar någon du gillar så glömmer du papito ändå.... så kom tillbaka :)

Precis! Jag kanske inte tjänar som du, har fula skor och är allmänt ful

Och har jag allt det missar du om jag blir tillgänglig igen

Men jag funderar på att ta en time-out jag med
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 16:18:16 följande:
    Klart jag är sur!  Jag är nyfiken på honom och han dissar mig

Han frågade efter mitt nick på hp, istället fick han min mejl - och så hör han inte av sig! Inte så att vi ska gifta oss liksom... 

Ok, han dejtar en annan men det är tydligen inte jätte-seriöst framkommer det sen. So what´s the problem?

Men han vill ju inte. Så troligtvis är han väl inte tillräckligt nyfiken dårå. Får väl acceptera det helt enkelt. Gillar inte att vara den som jagar och framstår som desperat. 

Har jag nämnt att jag gillar tjejer med temperament...?
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 16:18:16 följande:
    Klart jag är sur!  Jag är nyfiken på honom och han dissar mig

Han frågade efter mitt nick på hp, istället fick han min mejl - och så hör han inte av sig! Inte så att vi ska gifta oss liksom... 

Ok, han dejtar en annan men det är tydligen inte jätte-seriöst framkommer det sen. So what´s the problem?

Men han vill ju inte. Så troligtvis är han väl inte tillräckligt nyfiken dårå. Får väl acceptera det helt enkelt. Gillar inte att vara den som jagar och framstår som desperat. 

Det är ju också intressant, hur du redan nu kan veta att vi inte ska gifta oss...
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-11 18:31:32 följande:
    Men Papito, nu får du bestämma dig... flirta inte med Lotten om du inte menar de för annars beter du dig lika illa som min KK och tror faktiskt bättre om dig :)

Ok ok ok....jag skojade bara lite. Hon är ju ganska charmig

Kanske opassande av mig men att jämföra mig med din kk är väl ändå att ta i?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!