• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Läste ikapp lite nu.

Blyg kontra framåt= Jag har ingen preferens. Blyg funkar bra eftersom jag babblar så mycket ändå. Sen är framåt ganska attraktivt ...men det kan ju bero på att jag haft väldigt få framfusiga dejter, lockas av det men kanske inte alls passar med en, ingen aning

(b) och Tabula, jag skulle aldrig rata någon för att jag utgår från att de förädlar verkligheten...kan ju vara någon som är ärlig, synd att ha ratat då.

Men jag kollar sällan på fakta och sånt, gillar jag profilen så skriver jag, grottar inte ner mig i detaljer...haha.

• Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-07 23:14:55 följande:
    Tyvärr Papito, ni har lärt mig att lägga ner KK-grejen så även om du kan sträcka dig ner till min ålder så har du ingen chans ;) *skojar*

Men där ser ni, jag övar ju på att säga nej till sex! ;D

Haha, hade iofs inte dig i åtanke men bra att du håller på dig
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 23:14:31 följande:
    Jag tror dom mejlar med flera samtidigt. Kanske dom skickar ut "intresse-mejl" för att se vilka dom får napp hos, självklart är dom lockade av din profilbild och text men kanske någon annan också svarade som verkade mera intressant och då tar dom dem före dig.. men du ska ju inte ta det personligt, att dom bara sett en bild och presentation är en sak, en helt annan att se vem du är på riktigt så att säga.

Jag kan känna igen det där... att inte svara efter några mejl. Killar mejlar, man skriver lite fram o tillbaka och efter ett tag kan jag bara sluta. Kanske för att jag mejlar med någon mer intressant alt tappade intresset. Jag sorterar väldigt mycket efter sättet de uttrycker sig på och hur det skriver/formulerar sig och märker jag efter x antal mejl att sättet inte är "min stil" så brukar jag bara sluta svara till slut.

Tror detta är lite av spel-reglerna när man håller till på dessa sidor Ta det inte så allvarligt. Utan gå vidare. Se dig om efter nästa

Först dumpar du dejten för att han har fula skor och fula buxor, han gav dig äckelkänslor när han kysste dig...och nu detta..haha, lysande reklam för dig själv
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 23:20:02 följande:
    Ojoj, du växer i min ögon... djup sida, analyserande, reflekterade ..hm,. helt i min smak ju Gör inget om du e 180 cm faktiskt. 

Vet inte hur länge du följt tråden, sista tiden har jag bara varit glättig men jag har haft djupare perioder
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 23:35:59 följande:
    F-n va taskig du är!

Fast uppenbarligen så berör jag en sträng hos dig eftersom du tar dig tid att "klanka" ner på mig  Det är ditt sätt att visa att du är lite nyfiken på mig 

Klart jag är nyfiken
  • Papito

NoonieBird, håller med om ditt kort, skitsnygg!

Tusse har du blockat mig? Kan inte se din profil här på FL.

• Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-08 00:05:21 följande:
    Hehe... 

Hm, jag hade velat se en bild på Papito  

Klart du vill...
  • Papito

Tusse85, precis, det blir lätt familjärt men man får inte glömma att hundratals, kanske tusentals läser tråden utan att skriva.

Ska också ligga sked med täcket nu...

• Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-08 00:29:48 följande:
    Så, hur löser vi det?

Du får väl inboxa.... ...höll jag på att säga. Hm...men jag smådejtar ju just nu (attans, är ju så nyfiken ;) )..

...du ser, ett riktigt kap är jag! Kunde kört playerstilen
  • Papito

Lotten, hur gammal är du?

Och hur lång? Haha, med allt prat om längd blir jag nyfiken.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!