Anonym (Tabula) skrev 2013-01-05 15:59:56 följande:
Sådärja, nu har Papito dissat min profil på HP ;). Den saknar det lilla extra och jag har ett tråkigt foto. Men jag tror inte det spelar någon roll, den snyggaste kille jag sett där hittills är Papito och han bör ju i Götlabörg.
Helt ärligt, jag får nästan ångest av utbudet. Och av de märkliga mail jag får, har folk ingen känsla alls för om man matchar eller inte?? Men två lovande har jag allt fått, dem ska jag följa upp.
Noone: Usch vad dålig stil att inte dyka upp på dejten, för att inte tala om den andra dåren som blockerat dig! :-O. Moget. Vad är det för skitstövlar du drar åt dig egentligen?
Tusse, släng både killen och telefonen i papperskorgen ;).
Låter arg idag. Det är nog för att jag är lite arg men jag hoppas att det går över.
Tabben, Tabben, Tabben!
Nu far du med osanningar igen...här har inget slaktats eller dissats
Jag tycker att du har en bra presentation. Det är mer att när du skriver här i tråden får jag en känsla av att det är ganska mycket Go i dig, att du är ganska bestämd och vet vad du vill (på det positiva sättet) och det är just den biten, med Go:et som jag inte tycker kommer fram så mycket. Vilket är synd för om min känsla är rätt och du har det Go:et i dig är det en väldigt positiv egenskap. Men presentationen är absolut inte dålig, du visar din bredd, att du är öppen för både människor och förändringar etc.
Bilden, haha, den ÄR ju lite tråkig
Du ser ju bra ut men själva kortet är lite tråkigt, det var så jag menade, att du med enkla medel kan piffa till den och sticka ut lite mer.
Är du med?
Och ska vi snacka dissar...jag är uppriktigt bekymrad över vilket intryck jag ger i tråden...var det "klämkäck svennebananig" du trodde jag skulle vara?
Tack för den liksom...en blandning mellan Stig Helmer och hans norska polare (vad han nu heter, vill inte ens veta)