• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-04 22:07:43 följande:
    jo vet.... men nu är jag så jävla arg oxå över att jag inte ens förtjänade ett svar... jag hatar honom... säger jag medans tårarna rinner...

behöver någon annan att lägga energin på...

Nej!

Att ligga med någon för tröst löser inget och höjer knappast din självkänsla!
  • Papito
    Anonym (suck) skrev 2013-01-04 22:39:43 följande:
    Halkade in här på ett bananskal för ett tid sedan.

Jag kan inte sluta läsa, vilken gemenskap, vilka kloka ord!!!

Kul att det går bra för vissa och jätte tråkigt när det inte går vägen....

Så tråkigt att se allt detta svart på vitt, en känsla jag själv haft...

Varför ska det vara så himla svårt att faktiskt träffa kärleken? 

Hoppet är det sista som lämnar en.... 

Ja, jag är iofs partisk men jag tycker vi är jäkligt bra på att stötta varandra. FL:s bästa feel goodtråd

Himla familjärt och trevligt och jag hade lätt kunnat tänka mig att umgås med flera irl om vi bott närmare och vänskapskemi funnits (vilket jag ej vet såklart)

Är fräck nog att ta åt mig lite av de fina orden och tackar
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-04 23:21:21 följande:
    hahaha precis! Vart bor ni grabbar??? ;D

Göteborg Tusse, kom ner ska jag visa dig runt i goa gubbars stad
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-04 23:28:57 följande:
    Haha jag har en stalker på HP från göteborg, jag hoppas inte det är du papito? ;D haha

Det som är lite knäppt oxå, tänk om vi är flera här som raggat på varandra utan att vi vet om det? hehe

Nej, är inte aktiv längre, var det bara en kort period och dessutom raggade jag inte på någon yngre än 30 eller utanför västra götaland
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-05 00:03:56 följande:
    00.00. Nu är det en ny dag så nu får jag sluta gnälla. Tack för att ni stöttade och hjälpte mig idag!

Han var väl snarare smart och insåg att han blev av med sin KK så då försökte han sig väl kanske på nåt med henne oxå, vem vet. Jag lär ju aldrig få veta iaf och lär ju inte höra något från honom igen. Han skulle ju eventuellt resa iväg imorgon igen så jag tänkte att han skulle sova skapligt då men vanligtvis brukar han kolla hp och fb innan han somnar vilket han inte gjort nu så är väl bara att gratulera honom.

Det svåra är bara att inte skicka iväg ett argt sms om hur illa han beter sig. Men ska försöka låta bli.

Och har ännu en gång lärt mig läxan om att jag inte betydde lika mycket för någon annan som dom betydde för mig. Trött på den läxan om och om igen. Men men... ny dag, nya möjligheter.

Och nu ska jag försöka somna så jag slipper tankarna. Och igen, tack alla för idag.

Du är så otålig, jag tror visst att han kommer att höra av sig men idag var han upptagen. Senast torsdag har du fått sms eller något, kom ihåg var du hörde det först
  • Papito
    Anonym skrev 2013-01-05 11:12:10 följande:
    Jag vet inte varför jag känner så men om Tusse85 hade varit man så hade hennes beteende och tankesätt känts väldigt väldigt obehagligt.
    Ja, det har du rätt i, en man hade troligen inte blivit lika peppad och förstådd, snarare tvärtom  
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-05 13:03:16 följande:
    Du får testa Papito

Jag lovar peppa och förstå -  men ja, men jag tror också att Tusse hållit upp en spegel, tittat nogrannt och inte gillat vad hon såg - och funderat över det.

Det är väl det viktigaste, en villighet till förändring i beteende eller hur ? 
    Inte såååå sugen, haha!
    Tror att hon våndats en hel del, avundas henne inte. 
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-05 13:59:17 följande:
    Jo jag kan tänka mig att min KK kommer sakna mig om ett par dagar, men då är frågan om han hör av sig eller inte...men tack för din berättelse, blir pepp av den :) Och ni alla ger mig lite hopp så jag blir gladare. Dock innebär det inte att jag tänker vänta, utan istället använda min glädje för att gå vidare och hör han av sig igen så blir det över en fika vi ses, inte i sängen :)
    Du har inte funderat på att ta en time-out och helt enkelt bara trivas med dig själv ett tag, utan kille i några månader?
    Får känslan av att du är i en spiral där sökandet efter kille är det centrala i livet, det öppnar för såna här saker som du precis upplevt. 
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-06 14:45:59 följande:
    Jahaja, då var man på en andra dejt igår...förväntasfull, efter att första dejten gått så bra. Men vad händer??!? Jo jag får helt plötsligt en helt annan bild - värsta töntstämpeln ju... nää, herregud vad såg jag hos honom??? Allt bara kändes fel, skorna, byxorna, humorn ja allt!! Asch, jag vet inte... eller så kanske det e för att han visar intresse o när jag får dom vibbarna så e det som att jag automatiskt tappar intresset Det e bättre liksom när det e nån man får jaga o som e svår att få... suck, blir trött på mig själv Hur som, vi skildes åt.. o vi asvlutade dejten med en kyss... men jag kände mig nästan äcklad efteråt, usch o fy tänkte jag. Sen messa han imorse o tacka för igår o jag messa tillbaka o nu har vi messat hela dagen... men seriöst, va hände? va känner jag? vad vill jag?? Suck.

Jag känner mig skyldig!

I samma ögonblick som du insåg att Papito är från Göteborg höjdes ribban för alla andra....jag vet, jag har den effekten på kvinnor
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2013-01-05 15:59:56 följande:
    Sådärja, nu har Papito dissat min profil på HP ;). Den saknar det lilla extra och jag har ett tråkigt foto. Men jag tror inte det spelar någon roll, den snyggaste kille jag sett där hittills är Papito och han bör ju i Götlabörg.

Helt ärligt, jag får nästan ångest av utbudet. Och av de märkliga mail jag får, har folk ingen känsla alls för om man matchar eller inte?? Men två lovande har jag allt fått, dem ska jag följa upp.     

Noone: Usch vad dålig stil att inte dyka upp på dejten, för att inte tala om den andra dåren som blockerat dig! :-O. Moget. Vad är det för skitstövlar du drar åt dig egentligen?

Tusse, släng både killen och telefonen i papperskorgen ;).   

Låter arg idag. Det är nog för att jag är lite arg men jag hoppas att det går över.  

Tabben, Tabben, Tabben!

Nu far du med osanningar igen...här har inget slaktats eller dissats

Jag tycker att du har en bra presentation. Det är mer att när du skriver här i tråden får jag en känsla av att det är ganska mycket Go i dig, att du är ganska bestämd och vet vad du vill (på det positiva sättet) och det är just den biten, med Go:et som jag inte tycker kommer fram så mycket. Vilket är synd för om min känsla är rätt och du har det Go:et i dig är det en väldigt positiv egenskap. Men presentationen är absolut inte dålig, du visar din bredd, att du är öppen för både människor och förändringar etc.

Bilden, haha, den ÄR ju lite tråkig Du ser ju bra ut men själva kortet är lite tråkigt, det var så jag menade, att du med enkla medel kan piffa till den och sticka ut lite mer.

Är du med?

Och ska vi snacka dissar...jag är uppriktigt bekymrad över vilket intryck jag ger i tråden...var det "klämkäck svennebananig" du trodde jag skulle vara?

Tack för den liksom...en blandning mellan Stig Helmer och hans norska polare (vad han nu heter, vill inte ens veta)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!