• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2013-01-06 15:11:15 följande:
    Jag överdrev när jag skrev dumpad... vi har ju inte ens träffats bara mejlat en hel del på sistone, så det känns lite som en dumpning. Han skrev att han tänkt träffa mig eftersom han redan tyckte om mig så mycket men att han inte vill ha ett distansförhållande utan mycket mer. Tur han skrev det nu iaf och inte efter ett halvår som mitt förra ex gjorde... känns lite trist bara för jag tror han var en bra kille.

Jag är hemskt ledsen (b), helt förkrossad!
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2013-01-06 15:11:15 följande:
    Jag överdrev när jag skrev dumpad... vi har ju inte ens träffats bara mejlat en hel del på sistone, så det känns lite som en dumpning. Han skrev att han tänkt träffa mig eftersom han redan tyckte om mig så mycket men att han inte vill ha ett distansförhållande utan mycket mer. Tur han skrev det nu iaf och inte efter ett halvår som mitt förra ex gjorde... känns lite trist bara för jag tror han var en bra kille.

Jag är hemskt ledsen (b), helt förkrossad!
  • Papito

[quote=68215685][quote-nick]Anonym (Tabula) skrev 2013-01-05 15:59:56 följande:[/quote-nick]........Men jag tror inte det spelar någon roll, den snyggaste kille jag sett där hittills är Papito och han bör ju i Götlabörg.

Jag tycker att vi alla ska begrunda och minnas dessa visdomsord. Tabula är i form av trådstartare högsta hönset och dokumenterat vis och kunnig, hennes ord är vår lag.

Bra talat!

• Papito
    Anonym (b) skrev 2013-01-06 15:31:20 följande:
    Ja jag misstänkte att du skulle bli det ja

• Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-05 16:03:37 följande:
    Jasåå, så Papito bor i Göteborg - som mig  

Du också?

Var ju bara singelmorsan och jag förut men vi är överens om att vi troligen inte är varandras typ, varken utseende eller personlighetsmässigt...däremot trivs vi bra "ihop" så det kanske blir en kompisdejt framöver, vem vet
  • Papito
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-06 15:48:44 följande:
    bor alla trevliga i Gbg alltså? :)

haha jag bor i fel stad:)

Fast det är en lite oroväckande tendens bland kvinnorna, göteborgskorna verkar bara gilla svåra typer och tappar intresse om en man är intresserad...
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-06 22:28:00 följande:
    Gör samma som jag tyckte Tusse skulle göra - skriv ett riktigt argt och förbannat brev på papper där du berättar exakt vad du tycker är fel, varför det är fel och vad du vill skall göras.

Sedan låter du det vila ett par dagar, läser och antagligen kastar det Varför ge en skitstövel möjligheten att bli bättre ? Brevet som du aldrig skickar ger dig ett avslut - och det fina är att han inte blir bättre och fortsätter ha problem om du inte säger något ...

Elakt, eller hur ?  Ibland är tystnad ljuvt ...

Tycker likadant men i just NoonieBirds fall hade jag nog skickat brevet. Det är för mycket helt enkelt, klart du ska få säga honom ett par sanningens ord.
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-06 22:20:32 följande:
    Haha, papito ger mig lite svennebanan-vibbar med!  

Lite grann den där skojfriske frånskilde tvåbarnspappan 35+ på charmturné  

Ok..kul...jag framställer mig själv som en ärkepajastönt. Får tona ner lite känner jag.
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-06 22:20:32 följande:
    Haha, papito ger mig lite svennebanan-vibbar med!  

Lite grann den där skojfriske frånskilde tvåbarnspappan 35+ på charmturné  

Ok..kul...jag framställer mig själv som en ärkepajastönt. Får tona ner lite känner jag.
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-06 22:24:27 följande:
    för tror faktiskt inte på Papitos teori om att jag hör något innan torsdag från min KK, förlåt papito!

Told you.....

Synd bara att det verkar negativt.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!