Tusse85 skrev 2012-12-29 17:56:45 följande:
Papito, du har delvis rätt :) Absolut vet jag att jag har lätt för att få killar både på nätet och i verkligheten och absolut har jag en förmåga att dras till fel killar =/ Att jag gillar sex är ingen hemlighet så har någon kille tagit upp det efter ett par mail så är jag inte en pryd tjej som blockerar honom direkt...vilket tyvärr inneburit att de finns ett par som ser mig som ett stort sexobjekt. Och tro nu inte att jag ligger med alla, min siffra på antal jag legat med är absolut inte hög (mindre än mina vänners iaf..men sen kanske dom är stora slampor bara ;)...) så har ingen stor slampstämpel utan tvärtom blir folk förvånade över att jag älskar sex eftersom jag ser ut som den perfekta svärmorsdrömmen, liten och oskyldig ;)
Men jag är nog alltför kräsen för mitt bästa så tyvärr nobbar jag nog många bara av deras presentation eller bilder utan att ge dom en chans. Och då blir det ju oftast dom kaxiga killarna som beter sig som players kvar för dom vågar vara lika kaxiga som jag =/
Har försökt dejta några som jag egentligen känt innan inte varit min stil, men då har jag inte heller känt attraktionen jag vill känna hos en man direkt =/
Och absolut vill jag inte ha någon som festar, nobbade nyligen en skitfin kille just för att han inte var färdig med festandet. Är en sliten småbarnsmorsa ju varannan vecka ;) och jag är absolut öppen om att jag gärna festar nångång ibland men absolut inte alltid och behöver för min del inte ens vara vara varje månad. :)
Men okej, kanske är min presentation inte så bra som jag tror och att jag inte framgår som seriös =/ Bjuder därför på en del av den här.......
"En tjej med blandade dialekter på 27 år. På dagarna jobbar jag och träffar vännerna. Är en väldigt social tjej som trivs med mycket folk omkring mig och som älskar att skratta och få andra att skratta, envis på gott och ont, älskar att skapa saker (vilket jag även gör i mitt yrke), väldigt ärlig, rolig om man får påpeka de själv (men tror andra håller med :) och väldigt familjekär och står min familj väldigt nära. Har även väldigt dåligt tålamod som nog inte är min bästa egenskap ;o)
Och hör och häpna, men jag är ganska smart trots min hårfärg ;) Gillar att diskutera de mesta förutom politik och sport (det intresserar mig inte helt enkelt bara) och tycker de är viktigt med egen åsikt. Sällan blyg och har lätt att prata med de flesta människor. "
och grejen är ju att jag är ärlig om vad jag vill, vad jag söker osv... men nåt går ändå fel....
Precis, lite kortare meningar, lite mer luft i.
Kanske ta bort det med politik, egentligen gillar du nog att diskutera det, det gör alla. Kolla bara pepparkaksdiskussionen, eller trafiksituationen, dagis, skola, droger...det mesta vi pratar om är faktiskt politik och du vill inte sålla bort killar som tror du är bimbo eller ytlig