• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2012-12-21 11:37:58 följande:
    Tusse du behöver också läsa Hemligheten!! LOL! Känner igen det där från boken :)

Min dejt ringde och bekräftade datumet för vår nästa dejt!! Snart har jag honom här hos mig! Mys! Äntligen ska jag få honom i säng!

Kom han inte på din fest heller?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-23 21:26:51 följande:

Hahaha nej det har du klart rätt i hade önskat de haft liiite mer fantasi än så men man ska väl inte förvänta sig för mycket av en man 
    Jag hade haft betydligt mer fantasi...
  • Papito
    Xmag skrev 2012-12-25 16:19:53 följande:
    Fast fööör mycket fantasi brukar inte uppskattas heller, har jag läst tidigare här i tråden....I alla fall inte snuskig fantasi...

Jag skriver aldrig snuskigt och väldigt sällan om sex, undviker faktiskt det snacket så långt det går. Däremot har jag bra fantasi, jag skriver lite längre, blandar mellan djup och humor...är intresserad...tror att jag skriver rätt bra om jag ska vara ärlig
  • Papito
    Xmag skrev 2012-12-25 16:19:53 följande:
    Fast fööör mycket fantasi brukar inte uppskattas heller, har jag läst tidigare här i tråden....I alla fall inte snuskig fantasi...
    Sen får du inte glömma mina specialmoves, min charm...min syrlighet...och icke att förglömma...min ödmjukhet!
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-28 18:42:53 följande:
    Mitt ex (varit slut i 7mån) var så vänlig att skicka ett sms och påminna mig om att det snart är nyår och hur mysigt vi hade det förra året. Gamla sår drogs verkligen upp... vår historia är ganska så sorglig, det tog inte slut pga avsaknad av känslor utan praktiska saker som avståndet.. sen blev det inte avslutat på ett snygg sätt. Men har insett ännu mer hur svårt det är att träffa någon som man får starka känslor för, så svårt så det inte är säkert att det händer igen och det gör mig lite nedstämd.

Ja rätt stor skillnad det här året, ska fira med en kompis där resten på festen är parRynkar på näsan känns inte alls skoj...   
    hur firar ni?
    Klart att det vänder, det lovar jag!
    Antingen flyttar du västerut   eller så har du lite tålamod, plötsligt står du där mitt uppe i en förälskelse.

Nyårsafton är kul men överskattat...och avslutade han inte bra var han ändå inget att ha.

Jag tror på dig (b)! Hjärta 
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2012-12-28 00:31:34 följande:
    Har träffat en kille på en dejtingsida ett par gånger nu och det flyter på fint Hoppas att det går bra för er andra också!
    Härligt!

Grattis Rainbow! 
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-12-26 00:02:56 följande:

OMG det är tur vi har dig Papito, någon med gott självförtroende, det är ju för väl det i denna värld av osäkra, självömkande människor ;D. God jul själv förresten, du har ju inte uppdaterat oss om dina dejtinghistorier, eller har du det, men jag har missat??
    Haha... är jag världens drygaste eller är jag???

Klart att även jag har mina brister (två, tre stycken ska jag nog kunna hitta) men man måste få tro på sig själv också. Alla har vi bra egenskaper men vi fostras stenhårt av hela samhället, till att inte framhäva dem.

Hade t.ex. ett ex som var riktigt bra på matlagning men varenda gång det kom folk var det samma tugg "bla bla bla...jag vet inte om det går att äta...bla bla bla...det smakar nog inte så gott...bla bla bla.."

Ja, ni fattar poängen. Klart att man får bli osäker men när man VET att man är bra på något, då är det också okej att säga det.

Jag är en jävel på att flirta. och charma...är damerna 55+ är jag ruggigt bra (ej i raggsyfte, bara charma lite så att de mjuknar..bra när man ringer olika myndigheter och sånt)..  
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-28 21:01:09 följande:
    När stundar bröllopet då Flört
    Så fort (b) flyttar hit börjar vi planera...smekmånaden till sydamerika är redan bokad CoolSkål
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!