• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-12-29 15:29:26 följande:
    Tusse85: förstår att det är väldigt pinsamt, känner med dig! men å andra sidan är det inte hela världen, nu kanske du får se var han egentligen står på riktigt. Är det bara som kk så är det ingen mening att dra ut på lidandet.

Papito, jag tycker det är jättetrist när du inte skriver i tråden så bara fortsätt du så mycket du vill

Kan jag få ett tips av er killar, hur tycker ni man ska inleda ett första mail? några speciella "no-no" eller ni blir glada bara att man skriver överhuvudtaget     
    Hmm..du vill alltså ha tips för att ta kontakt med killar?
    Andra killar än mig??

Okej, jag är ändå ädel av mig...

1. Haj Pågen, naej men jag gillar bara stooora snoppar...och jag hoppas du har pengar för jag är sååå trött på att jobba, jag ska nämligen vara med i "The Real Housewives of Skåne"...när det nu kommer...har du det eller ska du leta vidare? 

2. Nämen oj! Du är ju underbar, din profil säger att du gillar att resa och träna, du känns så speciell...jag älskar dig!!! Snälla snälla välj mig, jag behöver en pappa till mina barn också!!! Snääääälla! Min lilla tussimussipussi... Hjärta

• Papito

(b)

Var dig själv, skriv något om varför du skriver till just honom, ställ någon fråga som gör att du lämnar en naturlig öppning för honom att svara (han kan ju vara blyg och inte lika charmig och kreativ som jag är).

Och för guds skull, jämför honom inte med mig...då faller han platt oavsett hur bra han är  

• Papito

Många killar blir nog glada över att du skriver men du ska inte ha en som tar det första han får, du ska han en som väljer just dig för att du är så himla bra!

Alla är ju olika så generella tips är svåra men jag tror att alla mer eller mindre vettiga svarar på ett schysst och trevligt mail från en intresserad tjej.
    Kanske bra om du inte skriver en roman (ingen risk, jag vet ) men inte heller bara en mening eller två.
    Har du kort förresten?
    Du ser så bra ut så med kort och intresse kan du nog få svar från de flesta
    Men du ska som sagt få de bra att skriva, då räcker det inte med att bara vara snygg

No-No:s?
    Babbla inte om allt du INTE gillar...sååå tråkigt med profiler där det negativa tar över. Jag förstår att man som tjej kan tröttna men försök undvika det.

Detta för dig som tjej, för oss män krävs helt andra nivåer..helst för oss utan kort. 

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 16:29:12 följande:
    Papito: ok då har jag lite mer kött på benen hur man ska bete sig eller inte bete sig  du är för rolig. Och ja,jag erkänner det känns lite småmysko att be om råd just från dig.Obestämd
    (b) Min profil här på FL är ganska intetsägande, gå in på den, låtsas att jag är en intressant skåning och skriv ett förstamail till mig så jobbar vi därifrån
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 16:47:51 följande:
    Tack papito!! synd jag inte frågade för 10 min sen istället innan jag skickade iväg mitt första och enda mail hitills.. och guess what? det var bara en mening och inte ens en fråga haha typiskt mig.. måste kolla om intresse finns först tänker jag.
    Jo jag har bild, vill ju de jag skriver till ska ha det så *host host*
    men jag är iaf inte negativ i min presentation alls, och har inte radat upp en massa måsten bara lite ödmjuka önskningarOskyldig

men det är svårt jag måste liksom "upplevas live" tror jagGlad     
    Haha...piken uppfattad
    Och du fick ju kort.. och på mitt initiativ t.o.m

Grejen är att du kommer att få svar på den meningen också men du måste vara lite kräsen, du ska ha ngn bra!
    Kan du inte inboxa ditt alias och vilken sida du är på?

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 16:47:51 följande:
    Tack papito!! synd jag inte frågade för 10 min sen istället innan jag skickade iväg mitt första och enda mail hitills.. och guess what? det var bara en mening och inte ens en fråga haha typiskt mig.. måste kolla om intresse finns först tänker jag.
    Jo jag har bild, vill ju de jag skriver till ska ha det så *host host*
    men jag är iaf inte negativ i min presentation alls, och har inte radat upp en massa måsten bara lite ödmjuka önskningarOskyldig

men det är svårt jag måste liksom "upplevas live" tror jagGlad     
    Jag är nog likadan, måste upplevas live

Jag är bra på att skriva men kommer mest till min rätt live, sen passar man ju inte med alla ändå, det är inte så att alla blir begeistrade men med dem man har kemi med, med dem passar jag bäst live.

Äh, skippa sajten och ta dig hit på en helgdejt  
  • Papito
    Tusse85 skrev 2012-12-29 16:59:52 följande:
    Ingen måsten på min presentation heller och många killar som skriver till mig att dom gillar min presentation så gissar att den är godkänd iaf :)
    Har nu oxå sett min KK inloggad på HP utan att jag fått svar på mitt sms, så nu bara att gå vidare känner jag :)

Är sällan jag tar första kontakten på HP för dom flesta hinner skriva till mig innan, och gör jag de är jag nog tyvärr alltför lat och skriver något kort..men får nog svar till 90% så funkar de oxå tydligen på killar ;)
    Men ska man döma av det du skriver här, är du en glad och trevlig skit som ser rätt bra ut. Du verkar inte ha några som helst problem med att träffa och locka män...men känslan är att du inte är helt nöjd med det, du verkar söka mer.
    Det var lite det jag var inne på förut, vill du ha något djupare, mer seriöst så kanske du också måste börja agera annorlunda mot vad du gjort.
    Du har redan konstaterat att du är bra på att träffa killar men du vill ju ha någon speciell, någon djupare, bättre..då kanske du måste ändra mönster så att inte samma typ av killar nappar.

Nu är jag troligen inte alls din typ men bara som exempel (är ingen partyprisse, men ganska rolig, djup och seriös)...av det du skrivit här, hade jag nog inte känt att du är något för mig. Jag har ju egentligen ingen aning, du kanske är skitbra för mig..men signalerna du ger är att det mer är party och killar som gäller. Många kanske är i en annan fas och drar öronen åt sig och ger det kanske inte ens en chans, fast du hade varit skitbra för dem.

Hm, svamlar lite men är du med på vad jag menar? 
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 17:02:15 följande:
    Papito: jag är ju kräsen, har varit med där i mer än en vecka och har bara skickat ett mail inboxar dig
    Får styra upp en kompisdej med singelmorsan när du kommer upp..med henne och någon av  henne svåra grabbar
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 17:25:41 följande:

Va?vad hände medTabula då?är hon ratad nu då?Förvånad

Nej, klart hon inte är!!!

Men henne ska vi ju träffa till våren i hennes stuga  
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 17:42:20 följande:

Jaha då har vi ett fullspäckat schema då, vi ska ju hinna med en tripp till Sydamerika också
    Japp!

Så se till att inte gå och kära ner dig nu, det passar inte! 

(peppar peppar ta i trä, varje gång det inte passar blir någon kär)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!