• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (rainbow) skrev 2013-01-04 11:17:38 följande:
    Jag tror på att visa upp ditt bättre sätt, och se hur det fortlöper. Om du känner att det blir läge att ta ett snack om vart ni är på väg om någon vecka eller så, så tycker jag i så fall att du kan ta upp det då. Liksom lägga korten på borden; att du gillat honom från första början men att du känner att ni hamnade på fel köl för att du var osäker på vart du hade honom och därför var rädd för att visa dig sårbar...

Håller med!
    Anonym (men) skrev 2013-01-04 11:15:55 följande:

Men va? DU messade ...igen. Du ska ju inte.
    Tycker inte att det är någon fara att du messar men inget sexsnack och inte överdosera antalet

Det kommer att bli bra men du får ge det lite tid nu.

• Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-04 12:12:27 följande:
    Jodå, från och med nu är det noll sexsnack som gäller! Eller jo väldigt lite, vi är ju trots allt KK, men absolut inte som tidigare.

Och jo jag smsade igen, men samtidigt så hörs vi inte alls mycket så kändes inte som det var så på. Vågade mig på att fråga när han ska komma hem nu oxå för tänkte att om jag får svar så kanske jag vågar fråga om bio :) är ju bara barnledig tills måndag så hoppas ju lite att hinna träffa honom innan jag sen är fast i mitt hem kvällstid så vi inte ses...
    Samtidigt är det inte dumt om ni inte ses på någon vecka..det förstärker din nya seriösa roll. Annars kommer ni att ligga med varandra när han kommer hem och din förändring märks inte av.

Jag tror att du vinner i längden på att vara lite kall nu. Håller med (men) där.

Lägg ihop rainbow och (men) så har du en bra utgångspunkt. 
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-04 14:31:05 följande:
    Vad gör jag? Det är deras första dejt men dom har träffats genom jobbet så hon är ingen blinddejt... skickar jag och tackar för mig eller avvaktar jag hur deras dejt går.....?

Spelar det någon roll vad vi säger?
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2013-01-04 16:53:13 följande:
    Sådärja karlar, nu kan ni börja leta efter mig på HP . Jag hade visst en gammal profil där, och hann knappt logga in innan jag fick första mailet. Av.. en 30-åring. Suck.

Har uppdaterat presentationen nu, får hoppas man får några mail...  

Inboxa ditt användarnamn då älskling!
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-04 15:58:07 följande:
    Har skickat, blev detta: Okej, jag är inge vidare på detta med att vara någons kk inser jag. Jag använder snuskprat för att jag inte vågar visa mitt riktiga jag för då blir jag sårbar. Du ville ha en kk så jag blev en kk. Men här kommer det. Jag har trivts i ditt sällskap från första början och jag gillar dig som person. Och jag attraheras verkligen av dig, det har du ju märkt. Trots att jag själv varit på flera dejter så känns det konstigt nu när du ska på en, för känns som jag inte längre kan ignorera min nyfikenhet på dig för mig själv längre. Men jag lät mig själv bli en kk så jag får skylla mig själv... Och nu vet du iaf och framförallt jag vet att jag iaf var ärlig mot dig och mig själv...

Nu har jag iaf sagt det och jag kan gå vidare utan att undra...

Du är väldigt intensiv och impulsiv Tusse men det är också charmigt.

Jag tycker att du skrev bra, jag hade blivit glad av att få ett sånt sms.

Men nu måste du hålla dig kall tills han svarar. Att han inte svarat kan bero på att han behöver någon dag att ställa om i tanken också. Måste inte innebära att det är kört.
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-01-04 21:09:15 följande:
    Sådär! Nu e jag snygg som fan och ska snart på dejt! Har fått tag på en annan snygging också som jag bytt nr med som ska komma hit o träffas snart. Komiskt nog har han samma utbildning, jobbar på samma sorts firma och är exakt lika lång som xdejten förutom att han är högre uppsatt än xdejten. Life hey?

Karma!
  • Papito

Nej, jag är absolut inte intresserad av en blyg och försiktig kille så nej. Hädanefter svarar jag bara på de som verkar vara intressanta.

[/quote]

Jag är inte blyg & försiktig...och nu när (b) dumpat mig är jag fri att förföra

• Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-04 21:27:49 följande:
    Herregud så jag kämpar med mitt beteende ikväll. Gör allt jag kan för att inte skicka sms till mina "tröstkillar" :P MÅSTE.LÄRA.MIG

Inne på hp 13024343 gånger för att se om kk:n varit inloggad. Suck. JAG HATAR DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!

Tur att du bara är intresserad......

...hur ser det ut när du är kär.....kokar kaniner?
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-01-04 21:40:56 följande:
    Kokar Kaniner! LOL Papito!

Riktiga Papito är tbx..lite ska inläggen svida, kan inte gå runt och vara messnäll hela tiden
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-04 21:51:08 följande:
    suck, hur länge pågår en dejt egentligen :´(

Oj...vill du veta....?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!