• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (sidetrack) skrev 2012-12-01 19:55:20 följande:
    Finns det nån som vill vara snäll och svara så blir jag tacksam

Samma här, alla är välkomna men personligen är jag emot otrohet och tänker framförallt inte bidra till den genom tips och råd.

Hade du varit singel hade du fått inboxa....haha.
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-01 22:59:37 följande:
    Sitter och dricker vin och irish coffe med min bästa killkompis. Varför är jag inte attraherad av honom för???!!! typiskt

Ni kommer att hamna i bingen, kom ihåg var du hörde det först.
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-01 23:28:01 följande:

Du känner uppenbarligen inte mig....
    Snart bejby, snart känner jag dig bättre..

Obs, menade inget illa med kommentaren, den var mer på skoj...hoppas du förstår det. Kyss 
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-02 13:07:30 följande:
    Precis Tabula jag är helt med dig där min ställer också upp precis som din, vilket betyder oerhört mycket men man kan ju inte tvinga sig själv.

Det är lugnt Papito men du är bara så envis med det där påståeendet som inte stämmer.

Är väl avundsjuk för att inte jag får samma läge på dig...

Har du bokat någon date men någon av damerna nu då Papito eller det är fortfarande mycket snack och lite hockey  

Ehh...ingen kommentar?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-02 13:07:30 följande:
    Precis Tabula jag är helt med dig där min ställer också upp precis som din, vilket betyder oerhört mycket men man kan ju inte tvinga sig själv.

Det är lugnt Papito men du är bara så envis med det där påståeendet som inte stämmer.

Har du bokat någon date men någon av damerna nu då Papito eller det är fortfarande mycket snack och lite hockey  
    Är väl avundsjuk för att jag inte får samma läge på dig...
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-05 16:54:31 följande:
    min också måste betyda att vi är grymma

Intressant, du håller ju på dig...så han åkte 50 mil för lite hångel....hehe

*avis igen*
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-05 19:02:44 följande:
    Han åkte 50 mil stackaren och fick inget hångel {#emotions_dlg.djavulsk}
     men han hade tålamod med mig, så vi blev tillsammans sedan.
    Sicken nybörjare!

Jag hade fått dig att smälta och hånglat upp dig på första dejten  
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-06 19:53:30 följande:
    Ah nej det är ingen risk... Papito kommer alltid vara number one

That's my girl!!!

I'll be back!
  • Papito
    NooneBird skrev 2012-12-07 15:56:30 följande:
    Sugen; ja det känns så sjukt bra. Fattar inte hyr min osäkerhet kunde tolka honom så jävla fel efter första dejten. Tror att vi båda var osäkra och därav alla missförstånd. Nu är det bättre än någonsin.
    Så kan du inte säga, det hade varit märkligt om du INTE hade undrat när han betedde sig så. 
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-07 14:31:01 följande:
    MrC:hmm vet fortfarande inte om du svarade på frågan om kemi finns? eller det är självklart eftersom ni sågs igen på kvällen?

Ikväll är det julbord och julshow... tänk om man skulle vara med om något så märkligt att träffa någon irl?Obestämd

Flört      
    Hm, lite ambivalent...å ena sidan vill jag ha dig för mig själv...å andra sidan unnar jag dig att träffa någon
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!