Tusse85 skrev 2013-01-11 22:57:10 följande:
Lite nyfiken, hur länge har du träffat din dejt nu?
Och hur lång tid ger ni andra innan ni bestämmer er? Jag är nog en sån som ger max två veckor, har jag inte blivit tillräckligt intresserad då så får det vara :) De pojkvänner jag haft hittills har jag alltid fallit för väldigt snabbt och med den erfarenheten vill jag helt enkelt inte behöva vänta om jag ska känna något. Antingen gör jag det direkt eller inte alls. :D slösar inte tid på fel killar :)
Alltså, det är inte så att jag plågar mig till att träffa henne. Hon är skitbra på alla sätt och vis..det är mer att jag inte vet om det lilla extra finns, det som ändå avgör i slutändan.
Sen har jag ju haft en flirtig ton hela vägen i den här tråden, det vet alla som följt den länge. Det finns ett par som jag flirtat lite mer seriöst med (och där har det väl inte blivit någon testdejt..men mest pga avståndet) men de allra flesta har jag mest bara kört den jargongen med och det tror jag att alla har förstått. Jag flirtar inte för att såra eller för att hålla mig kvar som nummer 1. Jag tror (vill tro iaf) att jag också medverkat till god stämning i tråden genom mitt flirtande med tjejerna och sågande av killarna.
I Afrodites fall hade jag ingen aning om att hon var lite intresserad förrän nu när allt detta blossade upp..men å andra sidan har hon inte ens sett kort på mig, hon kanske får kväljningar om hon ser ett, vad vet jag