• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 21:38:09 följande:
    Nej nej, jag tänker innan jag talar, absolut.. det jag menar är att jag kan säga saker som folk kanske inte vågar säga men som alla tänker. Förstår du? Kanske lite Katrin Zytomierska, men mycket smartare  än henne och med en lite ödmjukare framtoning, inte elak. Ibland kan jag gå precis nära gränsen så det gäller att känna av vilka man kan vara så med och vilka inte. Hm, hänger du med?
    Också lite "icke-Jante"-stil.. fast å andra sidan har jag inte mina rötter helt från Sverige då mina föräldrar är från utlandet. Jag är iofs född och uppvuxen här men antar att det kanske kommer därifrån
    ...icke-Jante...hehe, en sak till gemensamt

Nä just det, du har ju dumpat mig...
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-11 22:41:45 följande:
    Papito, har precis sett henne, du missar nåt verkligen! Dumt val av dig...
    Det handlar inte om utseende, jag är helt övertygad om att hon är skitsnygg och en kanontjej.
    Jag tänker bara att det inte är schysst att gå bakom ryggen på någon, så jag får liksom bestämma mig och isf lägga ner med nuvarande dejten innan jag försöker dejta någon annan.
    Det handlar ju om ren respekt, det hade väl du också uppskattat om det var dig jag dejtade.

Ja, jag är väldigt nyfiken på Lotten och det är väl just det som gör att jag försöker hålla mig på den här nivån
  • Papito

Shit, vad utanför jag känner mig när alla vet hur alla ser ut.

Och allt bara för att jag försöker att inte dubbelspela...där ser man.

• Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-11 22:57:10 följande:
    Lite nyfiken, hur länge har du träffat din dejt nu?

Och hur lång tid ger ni andra innan ni bestämmer er? Jag är nog en sån som ger max två veckor, har jag inte blivit tillräckligt intresserad då så får det vara :) De pojkvänner jag haft hittills har jag alltid fallit för väldigt snabbt och med den erfarenheten vill jag helt enkelt inte behöva vänta om jag ska känna något. Antingen gör jag det direkt eller inte alls. :D slösar inte tid på fel killar :)
    Alltså, det är inte så att jag plågar mig till att träffa henne. Hon är skitbra på alla sätt och vis..det är mer att jag inte vet om det lilla extra finns, det som ändå avgör i slutändan.

Sen har jag ju haft en flirtig ton hela vägen i den här tråden, det vet alla som följt den länge. Det finns ett par som jag flirtat lite mer seriöst med (och där har det väl inte blivit någon testdejt..men mest pga avståndet) men de allra flesta har jag mest bara kört den jargongen med och det tror jag att alla har förstått. Jag flirtar inte för att såra eller för att hålla mig kvar som nummer 1. Jag tror (vill tro iaf) att jag också medverkat till god stämning i tråden genom mitt flirtande med tjejerna och sågande av killarna.

I Afrodites fall hade jag ingen aning om att hon var lite intresserad förrän nu när allt detta blossade upp..men å andra sidan har hon inte ens sett kort på mig, hon kanske får kväljningar om hon ser ett, vad vet jag
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-11 23:12:38 följande:
    Inte alla ....

Jag får inte se (men) .... 
    Henne har jag sett
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-11 23:25:10 följande:
    Jo men jag menar ju ditt handlande mot henne efter du fick veta att hon var intresserad :) Annars tycker jag absolut att vi alla får flirta hur mycket vi vill och skoja så länge vi alla vet att det är på skoj osv men blir annorlunda direkt om något tar det allvarligt och då måste man respektera det :) Jag hoppas du förstår hur jag menar och jag uppskattar fortfarande dina råd så jag hoppas du inte lämnar tråden som du skrev nåt om tidigare :)
    Men där är jag nog lite lik henne själv, som hon beskrev sig...att jag gärna skojar, gärna på gränsen...och det är väl det. Jag skriver ju inte för att såra henne, jag skojar ju, det är med glimten i ögat.

Tar jag bort den delen, tar jag bort en del av mig själv...men det måste givetvis vara så att den andre förstår att jag säger det med glimten i ögat.

Beya och jag har följt varandra länge i tråden, hon har fått försvara och förklara åt mig ett par ggr när jag var lite skojsyrlig mot någon...men så är hon en kanontjej..hade det inte varit för avståndet så....
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-11 23:48:04 följande:
    Fast alla mina sexskämt är också med glimten i ögat mot killar, men ibland missuppfattas det som vi alla vet ;) och jag förstår helt vad du menar med att en del av än själv försvinner, därför jag skriver till er oxå att jag inte tänker ändra mig helt :)

Och jag har en charm i verkligheten som absolut kan upplevas flirtigt av många, men lär man sig att läsa av folk så vet man oxå när man måste lägga ner och vara allvarlig.
    För har det blivit allvar för en människa så handlar det inte längre om ett skämt. Då är man seriös ett tag och tar saker på allvar utan skämt och flirt och sen kan man när situationen passar bli skämtsamma igen...

För idag kändes det lite som alla tog hennes inlägg allvarligt förutom du, och det är därför vi många också reagerade.... =/
    Visst, det får jag ta till mig. Jag tog nog inte hennes inlägg så allvarligt, det har du rätt i.
  • Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-11 23:55:28 följande:
    Usch, men nu känner jag mig dum.. trodde faktiskt allvarligt Papito fattat tidigare än idag ( som han säger ) att jag var nyfiken på honom. Nu framstår jag som ett mähä här som blottat mina känslor om Papito  En brud på som nätet som blitt lite smått-förälskad för att en flirtig kille ( som tydligen flirtar med "alla" som han säger ) visat intresse och jag mitt pucko trodde han kanske var lite nyfiken. Vilken åsna jag är e liksom Obestämd Om du inte känner detsamma Papito, att du inte är nyfiken och intresserad så självklart ska jag inte besvära dig mer. Trodde faktiskt ärligt med ditt flirtande att det fanns ett intresse från ditt håll, och just det som jag spann vidare på... 
    Du behöver absolut inte känna dig dum, jag har varit nyfiken på dig hela tiden och jag flirtade  mer på riktigt med dig än med övriga...(bortsett från en då)...

Men jag ÄR faktiskt en bra kille och brottas med att jag inte vill snurra till det för mig
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-12 00:05:33 följande:
    Bra! så nu ska jag sluta jämföra dig med min KK :)
    Haha, tog faktiskt inte åt mig av den jämförelsen, tycker att han spelar i en annan liga.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!