• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • läppar
    Anonym (Lily) skrev 2014-05-02 14:42:08 följande:
    Jag söker killar mellan 20 och 40 så jag har ju ett stort spann liksom. Har blivit överöst på andra dejtingsidor så något mysko är det Glad Mina bilder är nog ganska normala tror jag, ser inte dålig ut på något specifikt sätt, men lite yngre än min ålder. Jag vet inte hur man skickar bilder via PM?

Jag har tre bilder och en ganska bra beskrivning av vem jag är och vad jag söker Glad Men det kan ju vara lite dåligt med folk från min stad i HP kanske? Jag bor inte i någon av de tre största städerna.

Det lät ju inte bra att bilderna alltid är sämre! Får hoppas att inte samma sak gäller för killar då Drömmer Den här killen jag ska träffa är verkligen supertrevlig och perfekt på alla andra sätt. Så tråkigt om det skulle falla på utseendet!
    Oki, på så sätt:)
    Nej, inte heller jag vet hur man pm:ar bilder - men det låter ju som att du borde
    kunna få en go respons - men sedan som du säger...kanske lite dåligt med folk
    på HP i just din stad.....

Och är det inte så:  Då du får mkt mail på andra sajter, så tänker jag att
    det då kanske handlar om att de tänker att det är mer ok att resa, (eller hoppas på att du kan resa)
    vid en förhoppning om att kvickt få stilla lustarna? (who knows, liksom..)

Det ska tydligen vara lika illa åt båda hållen, men jag hoppas ju på att denna killen
    ska vara undantaget, (som också isf ev. bekräftar den så berömda regeln:)
    Kul att du har detta på G - please keep us posted ;)

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (Lily) skrev 2014-05-02 14:42:08 följande:
    Jag söker killar mellan 20 och 40 så jag har ju ett stort spann liksom. Har blivit överöst på andra dejtingsidor så något mysko är det Glad Mina bilder är nog ganska normala tror jag, ser inte dålig ut på något specifikt sätt, men lite yngre än min ålder. Jag vet inte hur man skickar bilder via PM?

Jag har tre bilder och en ganska bra beskrivning av vem jag är och vad jag söker Glad Men det kan ju vara lite dåligt med folk från min stad i HP kanske? Jag bor inte i någon av de tre största städerna.

Det lät ju inte bra att bilderna alltid är sämre! Får hoppas att inte samma sak gäller för killar då Drömmer Den här killen jag ska träffa är verkligen supertrevlig och perfekt på alla andra sätt. Så tråkigt om det skulle falla på utseendet!
    Det kan ju vara så att det inte finns så många från din stad på HP. Du kan väl göra en sökning och mejla själv om du tycker nån verkar intressant?
  • Anonym (Lily)

Nu har jag varit på dejten! Supertrevlig kille på alla sätt, han hämtade upp mig med bil och betalade allting innan jag hann blinka trots dyyyr restaurang (hade jag inte förväntat mig) och jag hade jättekul... men, ingen attraktion uppstod från min sida Rynkar på näsan I slutet på kvällen så försökte han kyssa mig och jag gav en liten puss på munnen med stängd mun och vände mig sedan bort och sade att jag hade bråttom hem... Obestämd Tycker lite synd om killen. Han hörde av sig nyligen igen dock och sade att han haft jättekul och ville ses igen. Ahh, vet inte vad jag ska göra nu. Avskyr delen när man borde säga att man inte är intresserad. Jag är ju intresserad av hans personlighet men det räcker inte riktigt till.

Har en till dejt imorgon kväll med en kille som är likadan - verkar supertrevlig i skrift men ser inte så intressant ut på bilderna. Den här gången ska det inte bli dyr restaurang utan bara ses över en öl och känna efter. Fungerar det inte nu heller så kanske jag borde börja sålla bort jättetrevliga killar bara pga bilderna, känns trist. Jag vill inte vara såhär ytlig!

Jo, jag skulle kunna mejla folk på HP men jag håller mig till den här andra sidan ett tag nu, har ju hittat många trevliga där så jag hoppas på det först Glad Får gå tillbaka till HP och försöka skicka ut lite mejl när jag kollat igenom alla från min stad där.

• läppar
    Anonym (Lily) skrev 2014-05-06 13:39:27 följande:
    Nu har jag varit på dejten! Supertrevlig kille på alla sätt, han hämtade upp mig med bil och betalade allting innan jag hann blinka trots dyyyr restaurang (hade jag inte förväntat mig) och jag hade jättekul... men, ingen attraktion uppstod från min sida Rynkar på näsan I slutet på kvällen så försökte han kyssa mig och jag gav en liten puss på munnen med stängd mun och vände mig sedan bort och sade att jag hade bråttom hem... Obestämd Tycker lite synd om killen. Han hörde av sig nyligen igen dock och sade att han haft jättekul och ville ses igen. Ahh, vet inte vad jag ska göra nu. Avskyr delen när man borde säga att man inte är intresserad. Jag är ju intresserad av hans personlighet men det räcker inte riktigt till.

Har en till dejt imorgon kväll med en kille som är likadan - verkar supertrevlig i skrift men ser inte så intressant ut på bilderna. Den här gången ska det inte bli dyr restaurang utan bara ses över en öl och känna efter. Fungerar det inte nu heller så kanske jag borde börja sålla bort jättetrevliga killar bara pga bilderna, känns trist. Jag vill inte vara såhär ytlig!

Jo, jag skulle kunna mejla folk på HP men jag håller mig till den här andra sidan ett tag nu, har ju hittat många trevliga där så jag hoppas på det först Glad Får gå tillbaka till HP och försöka skicka ut lite mejl när jag kollat igenom alla från min stad där.
    Så spännande med vad allt detta ska föra med sig för dig - jag hejar alltjämt på dig! Skål{#emotions_dlg.flower}Skål

• Anonym (Lily)
    läppar skrev 2014-05-06 14:49:01 följande:
    Så spännande med vad allt detta ska föra med sig för dig - jag hejar alltjämt på dig! Skål{#emotions_dlg.flower}Skål

Tack! Skål Hur går det för dig då? Drömmer
  • läppar
    Anonym (Lily) skrev 2014-05-06 15:48:06 följande:
    Tack! Skål Hur går det för dig då? Drömmer
    *kastas mellan hopp o förtvivlan*

Haha, tack själv!  Cheeeers mate SkålSkål

Men man får visa på uthållighet....DrömmerFlört

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Tabula)

Spännande med lite nya stories här . Hur går det för dig Lily? Vilken sida rekommenderar du mest nu när du varit igång ett tag? 

• Anonym (Lily)

Okcupid rekommenderar jag. Det är enda sidan där jag hitta vettiga och riktigt trevliga killar! Glad Jag träffade ju den andra killen också och njaee... Han var kortare vilket jag gillar och han såg faktiskt bättre ut irl än på bilderna så det var ett plus! Liiite mer attraktion än första killen även om jag klickade bättre personlighetsmässigt med första killen. Men inte tillräckligt tror jag. Båda vill ses igen och jag hittade på ett svepskäl att inte träffa kille 1 förra gången han frågade. Ahh, jag vill ju vara kompis med honom men inget mer. Det kanske inte går?

Kille 2 bjöd hem mig till en fest hos honom imorgon faktiskt. Jag funderar på att gå men har inte bestämt mig än. Det är ju lite mer informellt så, och inte direkt en dejt så det är kanske bra.

Har en dejt med en ny kille också, kille 3, på onsdag. Ska träffas och fika. Han känns sämre än de andra killarna faktiskt, liiite småcreepy. Vi träffas ju på offentligt område iaf, det är bra. Får se hur det går Tungan ute

• dilog

10 månader på hp nu och två dejter har jag varit på. Men jag passade inte in i det dessa damer letade efter.

• xSpinell
    dilog skrev 2014-05-21 14:30:47 följande:
    10 månader på hp nu och två dejter har jag varit på. Men jag passade inte in i det dessa damer letade efter.
    Jag kanske ska ta o testa hp o se vad det kan leda till .
    Är den nåt du rekommenderar dilog . 

Jag har inte kommit ut på nån dejtsajt än Drömmer(man är ju inte så snabb precis) 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!