• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-24 19:48:25 följande:
    Jag får väl sälla mig till samma skara som anser att det är svårt att få kontakt med någon på HP.

Eller med handen på hjärtat så lägger jag inte ner så väldans mycket tid på det heller, lite skrämd är man när man läser om alla "galningar" som florerar på nätdejtingsidorna. För att inte tala om de som bara är ute efter brevvänner Obestämd
    OMG om du heter samma där och ser ut som på bilden så förstår jag inte varför du inte har en kö utanför ditt hem med dreglande kvinnor, faktiskt! Drömmer

Tungan ute 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Deffad
    HäckHäxan skrev 2014-09-24 19:54:50 följande:
    OMG om du heter samma där och ser ut som på bilden så förstår jag inte varför du inte har en kö utanför ditt hem med dreglande kvinnor, faktiskt! DrömmerTungan ute 
    Haha det gör jag faktiskt men jag har ingen profilbild där :)

Vill inte framstå som en douche.
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-24 23:19:30 följande:
    Haha det gör jag faktiskt men jag har ingen profilbild där :)

Vill inte framstå som en douche.
    Hahha vill inte framstå eller är ingen?

Nä jag förstår dig. Jag hade dissat dig direkt med den bilden på en dejting sida. 
  • Deffad
    HäckHäxan skrev 2014-09-24 23:34:22 följande:

Hahha vill inte framstå eller är ingen?

Nä jag förstår dig. Jag hade dissat dig direkt med den bilden på en dejting sida. 

Klart jag är en, men jag döljer det bra.
  • Dejtande

Halloj,
    Jag har varit på HP sen i mars (tror jag) och Match sen i somras. Har nog dejtat ett 15-tal personer under tiden varav två har jag träffat 3-10 veckor exklusivt (inte samtidigt förstås..) 

jag skulle aldrig kontakt någon med en beskrivning som inte tilltalar mig (alt utan beskrivning oavsett hur snygg personen är)

• ulfsas

Har nu bara ett konto på HP. 
    Match gav få svar så det var inte mycket att betala för.

HP ger även det sällan några personer av intresse. Jag skriver allt mer sällan där och får just nu mest svar från pers  utan profilbild. Raderar dessa utan att svara.

Har varit på ett antal blinddejter. Inget för mig lärde jag mig av det. Svårt nog när man ser folk. Fattar inte varför en del envisas med att vara anonyma. Bara att blocka de som inte är trevliga.

Krogen ger bättre utdelning. Man kollar ju in de av intresse bättre där. Får se hur länge jag har kvar HP. Det är ju gratis så det får väl vara kvar ett tag till för man vet ju aldrig. Man missar alla de som aldrig går ut eller de som inte går till samma ställe som en själv. Kanske så dyker en pärla upp på nätet ändå.

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-24 23:55:08 följande:
    Klart jag är en, men jag döljer det bra.
    Haha ärlighet är bra!
  • xSpinell
    ulfsas skrev 2014-09-25 12:28:24 följande:

Har nu bara ett konto på HP. 
    Match gav ........................................# 12 705..................................................

Krogen ger bättre utdelning. Man kollar ju in de av intresse bättre där.....................................

Ja , jag håller med dig Cool(Krogen funkar faktiskt ganska braKyssSkål)

Är väll därför jag inte har hunnit startat ett konto på någon dejtsajt.
    Som det verkar så tror jag inte att det kommer att bli det heller , jag kom
    nog bara till FL som mest vad gäller dejting .

Har väll träffat några här , men dom flesta blir ju inte mer än brevvänner .
    Det är väll vad jag misstänker om dejtsajterna också att det blir
    mest brevvänner (men rätta mig om jag har fel)
  • Deffad
    HäckHäxan skrev 2014-09-25 18:12:46 följande:
    Haha ärlighet är bra!
    Säger man annat så är det ändå ingen som tror en Tungan ute

Cynisk douche m.a.o
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-26 21:35:14 följande:
    Säger man annat så är det ändå ingen som tror en Tungan ute

Cynisk douche m.a.o
    Tror absolut du har en poäng där. Jag brukar hävda att jag är ett arsle. Det är sant och falskt samtidigt. Ibland rä jag bara en jävla röv!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!