Esoada skrev 2014-11-23 11:00:34 följande:
Skönt att läsa den här tråden
Typ alla har dålig erfarenhet av nätdejting
Jag höll på mycket med detta i våras/somras
Träffade ingen seriös som jag blev intresserad av
Den träffade jag av en slump på en telefonlinje (Myshörnan)
Lustigt så det kan bli...
Jag har egentligen väldigt bra erfarenheter av nätdejting - nåja, man går väl på ett par smällar och en och annan mina (tror jag är färdig med att försöka dejta ryska tjejer - maken till materialister får man leta länge efter, där kan man snacka om att få alla fördommar bekräftade tyvärr).
Bara man tar det försiktigt, kollar upp bilderna (
www.tineye.com är urbra på att hitta bilderna om de finns annanstans ....) och ser till att ha snackat en stund och ha ett mobilnummer till dom (av försiktighet brukar jag droppa det någonstans där det blir hittat om något händer). Jag kanske är paranoid, å andra sidan har det inte hänt något
Slump och annat än nätdejting har egentligen aldrig fungerat för mig - jag är fasansfullt blyg egentligen så krogen är rena mardrömmen. Tror inte riktigt jag träffar någon i mina intressen heller - man kanske skulle skaffa sig ett par mera könsneutrala intressen men jag upplever inte att klubbverksamhet är ett bra sätt.
Och okej då - jag har väl skräckhistorier också - som hon som hade tio år gamla bilder, tagna före olyckan med järnspettet ... helt frigid dessutom

Men då får man se det som en intressant eftermiddag där man fick prata med en person man annars aldrig skulle pratat med - det är rätt roligt det med!