Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Din svenska läkare borde kunna skriva ut ett recept om du visar upp provresultaten?
Det är förmodligen blodproppar (vanligt vid immunåkommor) el förkalkningar han är ute efter, dvs att säkerställa att rätt tillförsel finns till barnet så ni inte tar bort medicinerna utan att säkerställa det.
Vilaa, fick du reda på vadsom hade hänt när du fick missfallet i v15?
Holly, hur länge ska du fortsätta m fragminet? Ska du göra kejsarsnitt? Du kanske tycker det är privat fråga😘
Greeneyes och Besa (beklagar era upplevelser enormt), skriv och be om en telekonsultation m dr D. När vi hade telemöte m honom var det inget "krav" att vi åkte dit utan vi ville det själva. Däremot kanske han vill att ni tar prover som inte går att ta i Sve, då kan skicka via fedex, står beskrivet på Zins hemsida, men att dr D analyserar svaren - om det inte är lättare att ta flyget ner till Aten. Det går ganska smidigt😉
Besa, får jag fråga varför din baby dog i v39? Kram
Besa, jag vet inte vad jag ska säga men det är ju tröstlöst när det inte finns förklaringar, stor kram💝Snart lycklig, efter allt detta kämpande vore det märkligt om det inte gick framåt, det är ni verkligen värda, keep on going🌺
Är du gravid Cice?? Grattis!! Vad roligt, två plus på en dag hur långt gången är du? Halva texten du klippte in försvann i kanten, kan du klippa in den igen? Kram