Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Någon som har tips på hur man stoppar liten blödning efter fragmin i magen? Varje gång jag tar nu så blöder det från stickhålet och fortsätter under dagen.
Någon som har tips på hur man stoppar liten blödning efter fragmin i magen? Varje gång jag tar nu så blöder det från stickhålet och fortsätter under dagen.
Tack Zin o Holly, jag får köra på is igen!
Ninnin, om dr har sagt att det är dag 10 till dig så ska du kanske följa det? Precis som du beskriver var tanken att vi skulle hålla på - ta hcg ca 8-9 dgr efter äl, eller vid gravidkänning, för att se om det ger utslag och i såna fall stoppa in il, det var därför vi gjorde en ivf - för att slippa krånglet! Det gick inte bra och när vi blev spontant gravida månaden efteråt kom det som en chock och jag beställde il i panik. men då hade jag tagit il flera ggr månaden innnan i samband m ivf-en så jag tror effekten hängde kvar. Men eftersom du verkar ha god il-hjälp skulle jag satsa på ett sådant schema. Brukar du känna av graviditeten innan bim?
UVI, är det urinvägsinfektion? Är det förknippat med hidden c Curly?
Curly; tack! Vilaa, om Penny kan visa att du har klamydia måste svenska läkare skriva ut medicin, annars begår de tjänstefel! Holly, mitt TSH ökade från 0,1 till 1,7 mellan två provtagningar för någon månad sedan, då ökade jag dosen till 100/50 varannan dag, nästa prov var den 0,7, ca en v senare. Värdet verkar kunna studsa hur som helst!
Greeneyes, välkommen hit! Autoimmun sjukdom kan såklart påverka fertiliteten, det kan många här vittna om. Vi har alla olika problembild men den gemensamma faktorn - immunförsvarsproblem. Jag har själv för aggressivt immunförsvar, men ingen autoimmun sjukdom. Dr D ger olika behandlingsplan beroende på vilken "åkomma" du har. Det är lätt att boka tid hos honom, åka ned och berätta din historik för honom, så kommer han ge dig en behandlingsplan - efter ni har tagit prover och så.