Ninninn skrev 2013-01-02 22:24:33 följande:
Va gulliga ni e tjejer de värmer mitt hjärta just nu när man är lite bitter TWH: de kanske är som du säger att jag ska ta il typ på ägglossningsdagen 14 istället för dag 10 men han sa att ja skulle ta dag 10 och sen direkt vid plus och de gjorde jag! jag gjorde till och med ett test 2 dagar innan mensen skulle komma och direkt åkte jag ju till min kompis så hon gav mig il! Ja vet att jag har gjort allt jag kunnat men nästa gång får jag kanske ta il dag 14 istället och sen försöka ta ett hcg. Men twh du tog väl inget hcg innan gravtestet utan direkt efter och även il direkt vid plus? Han vill "If it is possible" att jag ska göra kromosomanalys, men hur gör man de då?! samlar upp klumparna och åker till sjukhuset =) sånt orkar jag inte med, dom kommer säkert skratta åt mig på Sahlgrenska!
Vaknar så tidigt av kortisonet! Jag beställde il innan jag plussade, men bara någon dag så där är vi lika. Jag fick il 3 dgr innan bim. Samma dag tog jag hcg, vilket var bra o kan rekommenderas. Jag hartagit hcg fem ggr och det har varit lugnande att den utvecklas normalt, i somras gjorde den juinte det o då hade jag en kromosomavvikelse. Försök att prata m läkare för att få till en kromosomanalys, i förebyggande syfte, inför nästa graviditet. Om den skulle sluta i mf. Fick du ngt svar på hcg igår el struntade du i det? Eftersom dr D är så engagerad så vill han ha all info som är möjlig, detta för att du ska lyckas nästa gång. Hcg, eventuell kromosomanalys på embryot, storlek på hinnsäck, fbc etc. Så har han varit m oss, jag skickar fbc exakt 5 dgr efter varje il o håller honom uppdaterad med tex nattsvettningar. Kram o tappa inte gnistan nu när du är på väg mot att lyckas🌺 kan du betälla tid hos en ryggexpert för konsultation?