Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag har också fått levaxin utskrivet av alla läkare jag haft (senaste åren)
Jag har också fått levaxin utskrivet av alla läkare jag haft (senaste åren)
Tilda, tycker absolut du skavända dig till fertilitetsläkare, var bor du? Kanske någon här kan hjälpa dig med namn. Aaft, kanske för sent att svara men det är ju bättre att ta dem dan innan än inte alls, han vill ju ha värdena för att se hur din kropp senare agerar antar jag😘prickig, vissa hävdar ju att färre ägg med kvalitet kan vara mer positivt än många😃
Zin, var står B någonstans när det gäller kortison utfasning under graviditet? Dr D verkar inte ha bestämt sig för vad han tycker och någon skrev att dr G ville att man ska fasa ut efter v 12, vet du Bs åsikt? Någon annan som vet mer idag?
Tack alla för feed back😊 jag överväger att trappa ned från 15 till 10 snart, men långsamt, är nu 10+0. Jag väntar nog till 12 v (om det nu fortsätter väl). Zin, toppen om du har någon info 💝 från dr B.
Ja, tack Singha det stämmer😃 fick faktiskt svar från D idag om progesteron och prednisolon. Han vill att jag använder progesteron i två v till, dvs v 12 ut och prednisolonet tycker han att det är för tidigt att trappa ned på, give it another few weeks. Jag avvaktar några veckor till så blir det en sammanvägning av alla bedömningar😉 skogsbruden, jag tror att proverna som har nämnts är utredningsprover i Sverige, vissa av dem ingår även i immunutredning utomlands och då kan man ju ta med resultaten och slippa betala för dem.