Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ninnin, vad bra att D inte tycker du behöver operation! Det är ju ett framsteg.
Ninnin, vad bra att D inte tycker du behöver operation! Det är ju ett framsteg.
Gällande den svenska läkaren som Lotus och jag går hos så håller hon, precis som Lotus berättar, på att utbilda sig i ärendet. hon är helt övertygad om immunologispåret och nu har ju dessutom sett att det funkar med behandling på mig, hennes försökskanin
Hon kan tänka sig att emot fler patienter från Dr D men vill bli mer påläst först. Jag återkommer om och när det blir aktuellt Hon är också i kontakt med Dr D till och från för att förstå.
Lill111, absolut- jag återkommer. Hon vet att det finns många som har behovet och att det flygs ned svenskor var och varannan vecka till Aten. Jag hoppas hon hittar den info hon behöver, senast idag så berättade hon om en ny studie från Chicago med intralipider o nk celler.
Besa, hon finns i Sthlm
hej Che, välkommen i skaran
För det första - vi är flera som är gravida efter behandling i Aten, flera bäbisar är födda senaste året. själv är jag gravid i v 14 efter nio missfall (har aldrig kommit så här långt förut) och detta första gången med immunbehandling via Aten.
Vi har fått rekommendation av dr D att fortsätta bli gravida naturligt, då vi har haft lyckan att bli det, så han kommer säkert råda er till samma sak
barcelona, jag har en påse il om du behöver (direktimporterad från dr D )