• Pion82

IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012

Hej!

Här kan vi som äntligen blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö träffas och pratas vid.  

• Svar på tråden IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012
  • Kristal

Hej tjejer,

Jag måste tyvärr lämna denna tråden pga vissa anledningar ( har verkligen inget med er att göra)
    Önskar alla lycka till i graviditeten och nu ska vi alla se fram emot våra söta bebisar:)

Massa kramar och kärlek till allaHjärta 

• Lövfallet

Hej!

Jag hoppar gärna över till den här tråden om det går bra efter detta grav. testet! Har pratat med RMC Malmö idag och även blodprovet bekräftar graviditeten! Känner mig helt obeskrivligt lycklig!!

• Lövfallet
    Izzies matte skrev 2012-02-28 14:01:06 följande:
    O va härligt lövfallet!!! Stort grattis till dig! Hur känns det och hur mår du?
    Tack snälla! Jag mår väldigt bra! Lite större bröst, trötthet och lite mensvärk till och från har jag fått. Utöver detta mår jag precis som vanligt! Jag frågade sköterskan på RMC idag hur jag kunde räkna ut vilken vecka som jag är i men jag blev nog mer förvirrad efter hennes svar än innan! Någon här som vet? 

• Izzies matte

Jag lade in dagen för äp som äl-dag här på fl och så räknades det ut. Senare är det ändå fostret storlek som brukar styra bf. Äp kan du räkna som 2+0. När har du fått tid för vul??

• Lövfallet
    Izzies matte skrev 2012-02-28 15:23:05 följande:
    Jag lade in dagen för äp som äl-dag här på fl och så räknades det ut. Senare är det ändå fostret storlek som brukar styra bf. Äp kan du räkna som 2+0. När har du fått tid för vul??
    Jag ska dit den 4/4! Jag ville gärna ha Zhara eftersom vi har haft henne hela resan så då blev det någon vecka senare än vad det var tänkt från början! Hur långt gången är du?! 
  • Izzies matte

Ja vi fick Kristof eller hur det nu stavas och det var även han som gjorde äp och et. Jag gick in i vecka 20 i måndags efter äp räkning! Är också förvirrad över räkningen även efter rul eftersom vi väntar tvillingar. Barn kommer när de vill även om man flyttar bf en dag hit eller dit!

• Izzies matte

Jag har mått så bra att jag var jätteorolig vid rul! Fick dock känningar av foglossningen i v 10 o det har blivit värre men jag älskar att va gravid!!!

• FruLindell

Kristal, du kommer att vara saknad. Och grattis till Lövfallet, här också!

Idag tog jag ett nytt digitalt och nu visade det äntligen "Gravid 3+", så nu kan jag slappna av lite mer. Nu längtar jag till VUL den 14:e!

Hur går det för er alla? Hur mår ni? Själv mår jag illa, mer och mer för varje dag.

Svar på tråden IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012