IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012
Hej!
Här kan vi som äntligen blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö träffas och pratas vid.
Hej!
Här kan vi som äntligen blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö träffas och pratas vid.
Tittar in :)
Nu har jag också hittat hit! Ska vi ha en BF lista?
Ja en BF lista tycker jag blir bra. Så här kommer en!
Juni
25/6, Längtar efter en liten
Juli
Augusti
Räcker det så tror ni eller ska det stå något mer?
Hur går det för er annars?
Det blev jättebra. Kommer vi på nåt mer är det bara att fylla senare! Någon som sitter vid datorn som kan kopiera o lägga in mig? Enäggstvillingar 22/7. Jag mår fint nästan för bra för att inte bli orolig.. men magen har börjat växa o på måndag går jag in i v13 utan blödning eller smärta så allt är säkert bra! Själv? Någon mage på väg?
Här mås det också bara fint fint, illamående har försvunnit, har lite sura uppstöttningar då och då
men inget märkvärt alls.
Min mage växer och har redan fått röda bristningar på båda sidor av naveln och nu har dem börjat klia också.
Är mega förkyld just nu med nässtäppa och snuva annars är allt fint.
Skall på RUL i slutet av månaden
Oroar mig inte speciellt men kommer att slappna av mer efter RUL.
Har en så dålig dag.. känner mig så orolig att allt inte är bra. Vill att tiden ska gå fortare o så vill jag gå på RUL gärna igår! Har ni känt någon foglossning? Jag funderar på om det är det som spökar i mina höfter, ryggslut o blygdben.. Blir nog ett samtal till bm när telefontiden öppnar kl 13!
Här är en till som längtar efter RUL. Ska dit den 16/1 så det är inte så långt dit. Vist känns det lite konstigt att vi är oroliga? Nu har vi ju ändå kommit så långt och har tydliga symptom. Jag känner (och ser) ju till och med min lilla vilding varje dag nu mer. Men ändå kan jag inte låta bli att undra.
Magen har växt lite på mig men inte särskillt nämnbart. Det som syns tror jag är tarmarna mest. Så hur stor min mage är är så olika från dag till dag. Jag har tagit magbilder på mornarna (och då även vägt mig) för att få en rättvis bild av hur den växer. Om ni vill kanske vi kan visa upp lite magbilder för att jämföra? Hade varit kul med tanke på att vi alla är förstföderskor och en av oss väntar tvillingar.
Foglossning tror jag absolut att du kan känna av redan. Jag tror nämligen att även jag har lite känningar av det. Har ibland efter ansträgning ont i ryggslutet och ner mot skinkorna. Fattade först förra veckan att det kunde ha samband med foglossning då jag läste det någonstanns.
Kanske vi ska lägga in våra RUL datum också sålänge så vi har koll på det?
Juni
25/6, Längtar efter en liten, RUL 16/1
Juli
22/7, Izzies matte, enäggstvillingar
Augusti
Jag har inte tagit några bilder än, ska kanske börja nu :)
Kan tyvärr inte skriva in några datum längre då jag misstänker att min anonymitet är förföljd
och kan röjas lättare av datum :(
Hoppas Ni förstår