IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012
Tittar in :)
Tittar in :)
Här mås det också bara fint fint, illamående har försvunnit, har lite sura uppstöttningar då och då
men inget märkvärt alls.
Min mage växer och har redan fått röda bristningar på båda sidor av naveln och nu har dem börjat klia också.
Är mega förkyld just nu med nässtäppa och snuva annars är allt fint.
Skall på RUL i slutet av månaden
Oroar mig inte speciellt men kommer att slappna av mer efter RUL.
Jag har inte tagit några bilder än, ska kanske börja nu :)
Kan tyvärr inte skriva in några datum längre då jag misstänker att min anonymitet är förföljd
och kan röjas lättare av datum :(
Hoppas Ni förstår
Izzies Matte: Va skönt att du mådde bättre efter samtalen :)
Det plågade mig också en tid men sen släppte jag det och överlät allt till Guds vilja.
Annars så mår jag för jävligt sedan i eftermiddags.
Ont i ryggen som får mig att må riktigt illa :(
Har inte promenerat senaste tiden och att bara ligga i soffan och slöa tar ut sin rätt.
Hoppas att jag kan må bättre imorgon.
Märker också mer och mer att magen växer och det känns både bra och konstigt samtidigt
Vi har också berättat för släkt och vänner, och går inte runt med en GRAVID skylt direkt utan när någon frågar eller önskar oss barn i det nya året berättar jag att det är på väg :)
Nej jag tycker inte alls att du är konstig Längtar efter en liten det tar nog längre tid för oss som har kämpat så mycket att verkligen förstå att vi är gravida.
Ta det som det kommer och gör vad som känns rätt för dig så blir det nog bra:)
Vi har tittat runt en massa ordentligt och bestämt oss för att köpa in möblerna från IKEA.
Och barnvagnen tänker vi köpa allt i 1 typ, liggdel, sittdel och babyskydd så det är också i samma serie och färg.
För övrigt mår jag pyton :(((
Denna hemska förkylningen går fan inte över trots penicilin kur
ska besöka läkare idag igen, orkar inte mer att inte kunna sova eller andas fritt.
Hur mår Ni?
Tråkigt att Ni bemötes med "Brådska" och "okunskap" på Era ultraljud.
Man vill juh känna sig speciell och att folk tar sig tid till ens situation också.
Jag frågade en annan tjej som gick på RMC i våras angående vilken BM man skulle välja här i stan
och den hon rekomenderade känns faktiskt ok.
När jag frågade om vi kan få ta reda på könet sa hon att det skulle gå bra om bebisen bara log på rätt sätt.
Hoppas verkligen att den gör det, men det är inte huvudsaken med ultraljudet.
Jag vill höra att den mår fint, växer bra och följer sin kurva.
Allt annat är bara plus.
Skall kolla in sängen nu:)