• Anonym (vad)

Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?

alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?

• Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
  • sjöjungfru
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 22:30:08 följande:
    Det gör jag inte alls, folk för tro vad dom vill. Men inte säga att det är en sanning, vilket dom faktiskt gör.
    sanning...jag har vait med om detta.. trodde jag svimmade och att det var hjärnspöke.. därför så lade jag locket på i 25 år.. men sedan så läste jag om sådan upplevelser  och då  var det precis samma historia som min..
  • Anton Chigurh
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 22:37:07 följande:
    Ehh, nej? Kanske är det doms sanning men inte alls, vilket dom vill få det till "Jag vet vad som händer"...
    Har du själv varit "där" så du faktiskt vet vad det innebär ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Det gör jag inte alls, folk för tro vad dom vill. Men inte säga att det är en sanning, vilket dom faktiskt gör.

Din sanning är att du har rätt och andra fel.

Ja men då måste du ju få nobelpriset det här året för väl utförd vetenskap

Du påstår just nu att du vet sanningen är du medveten om det?

• Anonym (..)
    sjöjungfru skrev 2012-01-02 22:39:35 följande:
    sanning...jag har vait med om detta.. trodde jag svimmade och att det var hjärnspöke.. därför så lade jag locket på i 25 år.. men sedan så läste jag om sådan upplevelser  och då  var det precis samma historia som min..
    Som sagt:http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4rad%C3%B6denupplevelse ...
    Anton Chigurh skrev 2012-01-02 22:39:46 följande:
    Har du själv varit "där" så du faktiskt vet vad det innebär ???
    Varit vart? Död? Nej, tack & lov. Jag har dock drömt en hel del, och kan känna igen mig i lite -.-
  • Anonym (jag)
    Anton Chigurh skrev 2012-01-02 22:28:02 följande:
    Verkar ju inte så, om någon härinne tror nåt annat än det du anser vara det rätta spottar du dom rätt i nyllet, så ta och skärp till dig för helvete och sluta trakassera folk för att dom inte delar din mening. 
  • Tigermammis

Jag visste att jag skulle dö och kände ingenting,brydde mig inte om det heller...jag som alltid oroar mig för mina barn,tänkte på dom och kände bara att  det fanns inget att göra.

När dom sparng med min bår mot operationssalen så var det inget ljus eller ljud,alla pratade men jag hörde inget............vaknade upp 4 dagar senare

• Anonym (..)
    Anonym skrev 2012-01-02 22:39:58 följande:

Din sanning är att du har rätt och andra fel.

Ja men då måste du ju få nobelpriset det här året för väl utförd vetenskap

Du påstår just nu att du vet sanningen är du medveten om det?

Nej, det gör jag inte. Har jag ens sagt vad jag tror? Tror inte det faktiskt. Jag tycker bara det är väldigt fel av er att säga att ni vet vad som händer, för det vet ni faktiskt inte även om ni inte vill förstå det själva. Tro vad ni vill, men låt också andra tro vad dom vill.....
  • Anonym (jag)
    din sanning ja! men vår "sanning"? räknas inte den?
  • April barn
    LadyLi skrev 2012-01-02 22:30:42 följande:
    Kan inte fler berätta..vill höra fler historier..e rädd för döden jag med ..

Blev så otroligt nyfiken när jag såg denna tråden, jag är bara 19 år men är jätterädd för döden och tänker på det väldigt ofta det var ganska skönt att läsa lite :)
    MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?