Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
Du vet inte för din del,stå du för de.
Så står jag för att jag vet vad som händer med mig den dagen jag går tillbaka.
När jag för 2 år sedan hade en svår förlossning,..ett akutsnitt som nästan orsakade min död . Jag förlorade 3000 ml blod och allt blev becksvart.
jag svävade med liv och död och det enda jag kan minnas är att jag ena stunden blir snittad, och så får jag se min dotter, hålla henne en stund, sen går de iväg med henne...allt de här på inom loppet på kanske 8 min.
vaknar upp 5 timmar senare, och får höra att jag nästan dog och att de räddade livet på mig..
hemskt!
min tanke under dessa två år är...; Vart var jag under dessa timmar?.. Allt är bara svart, såg absolut ingenting..kanske var meningen att jag skulle få leva.
Jag har aldrig dött själv, tack och lov, men jag hade en patient för ett tag sen som fick ett hjärtstillestånd medan vi var i rummet och därför snabbt kunde defibrilleras och komma tillbaka. Hon var borta i några minuter och när vi fick tillbaka henne hade precis akutteamet kommit in i rummet och hon tittade liksom bakom dem och var förvånad över att hennes svärmor var/varit där eftersom hon hade varit död i flera år.
Hon skickades iväg på en ballongsprängning på en gång och vårdades sen på en hjärtavdelning så jag såg henne aldrig igen. Undrar om det var en positiv upplevelse för henne att se svärmor, hon var inte jättegammal så hennes egna föräldrar kanske levde, eller så hade hon en superrelation till sin svärmor. Who knows?
Jag vet inte vad som händer och tror ingenting, men hoppas för fulla muggar att jag får träffa min mamma igen när jag dör.
och härmed behöver vi nog inte svara på personers bråk i denna tråd. uppenbart är det folk som gillar att förstöra trådar och provocera..