• Anonym (vad)

Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?

alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?

• Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
  • sjöjungfru
    Anonym (jag) skrev 2012-01-02 23:39:14 följande:
    precis!
    under alla årtusenden, så har människan utvecklats. man har forskat och fått fram bevis.
    norrskenet var ju en skröna. idag vet man vad det är.
    man har gjort oehörda framsteg inom universum, och nu upptäckt liv. detta var ju helt omöjligt för x antal år sedan.
    det är så mycket man inte vet.
    och jag tror inte det är meningen att man ska veta heller..
    man kan få inblickar i en del saker, men allt kan man inte veta. 
  • sjöjungfru
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 23:39:45 följande:
    Eller så går det inte att förklara, då man måste vara död för att veta det. Går inte att bevisa något. Sen förstår jag inte varför man ska veta det, synd om man missar livet för att man är för upptagen med att fundera på vad som händer efter..
    Nu är det snart dags o krypa till sängs..Men jag vill tacka dig Anonym (..) för att du har orkat tragga emot nu i flera timmar. På detta sätt har vi fått fler o fler att läsa om våra upplevelser, för annars så hade nog denna tråden dött ut för flera timmar sen. Så tack  o natti natti på dig.. från mig..
  • Anonym (intressant)

Undrar om dinosaurierna också finns i himlen,eller om dom är nån annanstans??

• sjöjungfru
    Anonym (intressant) skrev 2012-01-02 23:54:13 följande:
    Intressant fråga???
  • Anonym (..)
    Jo, om man nu hamnar i himlen, och alla döda är där.. Lär dom ju också vara där.  Något att se fram emot ;)
  • Anonym (jag)
    hahaha! det där var ju en underbar frågeställning! 
    det vet vi nog inte var dom är....  
  • molly50
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 23:39:45 följande:
    Eller så går det inte att förklara, då man måste vara död för att veta det. Går inte att bevisa något. Sen förstår jag inte varför man ska veta det, synd om man missar livet för att man är för upptagen med att fundera på vad som händer efter..

Det här kan jag däremot hålla med dig om.
    Mattias 2007-05-23 Hannah 2011-09-07
  • Anonym ((uppskrämd))

Usch, av någon anledning har jag blivit otroligt uppskrämd av den här tråden. Den var intressant men jag är nu väldigt orolig och rädd för döden (eller att få vara med om en näradödenupplevelse). Men det är svårt att sluta läsa, hehe.. Jag skulle göra allt för att få se mina anhöriga som har avlidit igen, men kanske inte riktigt på det sättet ni beskriver det. Har lite ångest nu! Gråter

• Anonym (jag)
    Anonym ((uppskrämd)) skrev 2012-01-03 00:28:32 följande:
    Usch, av någon anledning har jag blivit otroligt uppskrämd av den här tråden. Den var intressant men jag är nu väldigt orolig och rädd för döden (eller att få vara med om en näradödenupplevelse). Men det är svårt att sluta läsa, hehe.. Jag skulle göra allt för att få se mina anhöriga som har avlidit igen, men kanske inte riktigt på det sättet ni beskriver det. Har lite ångest nu! Gråter
    usch,, ha inte ångest eller bli skrämd!
    det finns inget att vara  rädd för...
Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?