Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
Jag var med om en drunkningsolycka och det blev bara svart, precis likadan upplevelse som när man går och lägger sej på kvällen och vaknar på morgonen men utan drömmar då.
Kanske lite OT men jag har läst lite om en kille som hette Per Ohlin (finns att googla på).
Per var med om en skridskoolycka som barn, han hamnade under isen.
När han kom till sjukhuset hade hjärtat slutat slå men man lyckades återuppliva honom.
Denna upplevelse kom att prägla resten av Pers korta liv och även slutet.
Finns en bok Lessons from the light med samlade historier om nära döden upplevelser.
Ber om ursäkt för mitt lilla utbrott, kunde inte besinna mig. Härligt att läsa era andra inlägg och hoppas inte att jag "väckte björnen" hehe.
Jag har inte haft en ndu, men flera ut ur kroppen upplevelser. Vilket är såå skönt. För efter dom så är det omöjligt för mig att tvivla på att man är mer än denna kropp. Vilket gör att jag inte påverkas av negativa kommentarer. Men jag förstår dom som tvivlar, det gjorde jag också innan min första uku. =)